تازه های سایت

کد مطلب: 12900
16. شهريور 1392 - 13:52
پایگاه خبری گرو : معاون آموزش متوسطه و دبیر اجرایی پروژه مهر آموزش و پرورش نهاوند گفت: به منظور نظارت بر فرایند برنامه های ویژه بازگشایی مدارس که تحت عنوان پروژه مهر صورت می گیرد ازسوی گروههای مختلف حوزه های اجزایی اداره از برنامه های در دست اقدام تمامی مدارس طی چند روز گذشته بازدید به عمل آمد .

به گزارش پایگاه خبری گرو ، محمد حسین دارایی با اعلام این خبر گفت: برنامه بازدید از مدارس بر اساسا مصوبه ستاد پروژه مهر اداره صورت گرفت که بر اساس آن گروههای مختلف تحت نظارت معاونین اداره برابر با شاخصهای تعییت شده به مدت سه روز از روند اجرایی برنامه های پروژه مهر مدارس بازدید کردند .

وی افزود: در این بازدید ها اقدامات صورت گرفته در خصوص بحث تعمیر و تجهیز ،زیبا سازی مدارس و دیگر شاخصها مد نظر قرار گرفت که خوشبختانه اغلب مدارس شاخصهای تعیین شده را انجام داده و یا در حال انجام دادن می باشند .

وی گفت: با توجه به تاکیداتی که در جلسات مدیران صورت گرفته امسال پروژه مهر به شکل جدی تری در مدارس در دستور کار مدیران قرار گرفته و انتظار می رود تا فرصت باقیمانده بتوان با تکمیل کارهای باقی مانده به استقبال سال تحصیلی جدید رفت .

وی از افزود: آنچه که روی آن تاکید زیادی شده بحث سازماندهی و تدوین برنامه های هفتگی و سالانه معلمان و دبیران مدارس و ارائه این برنامه به خانواده ها می باشد به نحویکه خانواده ها نیز شاهد با برنامه بودن آموزش و پرورش قبل از شروع سال تحصیلی باشند .

دیدگاه شما