تازه های سایت

کد مطلب: 12833
13. شهريور 1392 - 10:09
پایگاه خبری گرو : معاون سیاسی ،امنیتی استاندار همدان در مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای نهاوند گفت : شوراهای اسلامی بهترین نمونه نشان دهنده مردم سالاری است
خبرگزاری فارس: شوراها عالی‌ترین نماد مردمسالاری دینی هستند

به گزارش پایگاه خبری گرو ، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای نهاوند با تشکر از اعضای دوره گذشته  شوراها گفت : مجموعه شوراهای  اسلامی دوره سوم در مدت 6 سال با پاک دستی و صداقت منشا خیر و برکات زیادی شدند .

وی گفت : اعضای جدید شورا های اسلامی باید بعد از مراسم تحلیف با قدرت کار خود را شروع کنند و با وحدت و همدلی مشکلات مردم را حل کنند و در این راه از هیچ تلاشی چشم پوشی نکنند .

علیرضا قاسمی فرزاد بیان داشت: هماهنگی، همراهی، همدلی و وحدت باید در بین اعضای شورای شهر باید به عنوان یک اصل مهم وجود داشته باشد و نتیجه این همدلی و همراهی و همدلی می تواند درگرو توسعه و پیشرفت شهر باشد و اگر این همراهی به تفرقه تبدیل شود ضرر آن  را شهر و مردم شهر خواهند دید.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار همدان توجه به مبلمان شهری را یکی از مهمترین وظایف شوراهای جدید اعلام کرد و گفت : باید اعضای محترم به موضوع بافت های فرسوده توجه ویژه ای داشته باشند و در طراحی های باید  به الگوها و سبک زندگی ایرانی و اسلامی توجه شود .

وی با اشاره به اینکه یکی از نعمات انقلاب اسلامی ایجاد ارتباط بین مدیران و مردم است، ادامه داد: زیباترین نوع دموکراسی را می‌توان در ایران اسلامی مشاهده کرد.

وی افزود: شورا بخشی از مدیریت اجتماعی شهر و روستا را در دست می‌گیرد و به‌ دلیل فلسفه وجود  مردمی‌اش و همچنین دارا بودن ارتباطات نزدیک با مردم و مشکلات آنان بسیار راحت‌تر و سریع‌تر قادر به ریشه‌یابی معضلات و مشکلات اساسی مردم خواهد بود.

در پایان این مراسم 510 نفر از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان نهاوند فعالیت خود را رسماً آغاز کردند

 

 

دیدگاه شما