تازه های سایت

کد مطلب: 12815
12. شهريور 1392 - 10:09
پایگاه خبری گرو : سرپرست اداره تبليغات اسلامي نهاوند گفت : تبعيت از رهبري امتداد تبعيت از حضرت قائم به حساب مي‌آيد

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام حسين گروسي سرپرست اداره تبليغات اسلامي نهاوند5w3da30h با انجام سرکشي از مرکز قرآني ترنم وحي در جمع قرآن آموزان مربيان و مديران اين موسسه قرآني تصريح كرد: امروز كه در عصر غيبت قرار داريم، امر به اطاعت مطلق از ولي فقيه است كه نايب امام زمان محسوب مي شود و سر باز زدن از اين مهم فرد را از دايره منتظران واقعي امام زمان (عج) خارج مي كند.

 

وي گفت: كسي كه ولايت‌پذير باشد، خود به خود قدرتش به قدرت ولي فقيه وصل مي‌شود و در اين صورت پيروزي رهبر و ولي فقيه به منزله پيروزي كل امت اسلامي به حساب مي‌آيد.

 

سرپرست اداره تبليغات اسلامي نهاوند با اشاره به انجام گفتمان مهدويت در جامعه اسلامي به عنوان يک راهبرد اساسي گفت: اميد به امام زمان(عج) يكي از بركات وجودي آن حضرت است كه بايد در همه منتظران واقعي وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام گروسي افزود: اعتقاد به امام زنده‌اي كه هر لحظه اميدي به ظهور آن بوده، همچون زنده بودن فرمانده در ميدان جنگ است كه موجب دلگرمي و اميد به پيروزي در سربازان مي‌شود.

 

وي در بخش ديگري اظهار داشت: گفتمان بهترين و موثرترين برنامه فرهنگ ديني است كه به شکل چهره به چهره و پرسش و پاسخ برگزار مي شود.

 

حجت الاسلام گروسي اضافه كرد: با توجه به اينكه انقلاب مبتني بر ارزش‌ها و اعتقادات اسلامي و ديني است و در واقع براي احياي مجدد اسلام و باورهاي اسلامي انجام شده، برنامه‌هاي فرهنگي بايد مقدم بر هر كاري باشد.

 

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند گفت: يكي از اصلي‌ترين وظايف حكومت اسلامي، بالا بردن سطح فرهنگ ديني، تحكيم باورهاي ديني و اخلاقي است.

 

وي در ادامه گفت: وقتي فرهنگ ديني مردم ارتقا يابد و باورهاي ديني و اخلاقي تقويت شود، انسان هاي خدامحور پرورش پيدا كرده و جامعه خدامحور شكل مي گيرد.

 

گروسي تصريح كرد: امروز عصر «تكليف گريزي» نيست و منتظران حكومت حضرت ولي عصر(عج) بايد آماده پذيرش مسئوليت‌هاي بزرگ باشند و استعدادهاي خود را براي حضور موثر و كارآمد بروز دهند.

دیدگاه شما