تازه های سایت

کد مطلب: 12686
6. شهريور 1392 - 8:37
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت نهاوند گفت:طرح ویژه نظارت بربازار عرضه لوازم التحریر و پوشاک به مناسبت سال تحصیلی جدید از هم اینک در شهرستان نهاوند به اجرا گذاشته شده است

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی رضایی افزود: این طرح از اوایل شهریور تا ۱۰ مهر ماه سال جاری با هدف کنترل بازار ویژه بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی در شهرستان نهاوند اجرا می شود.
وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند همه ساله در آستانه فصل بازگشایی مدارس، با انجام گشت های متعدد، نظارت خود بر بازار را افزایش می دهد تا از این طریق مانع از هرگونه گران فروشی و سوء استفاده برخی ازسودجویان شود.
رضایی افزود: در طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس، گروه های نظارتی و گشت های سیار اداره صنعت و معدن با همکاری بازرسان مجمع امور صنفی این شهرستان بر نحوه توزیع اقلامی مانند پوشاک مدارس، لوازم التحریر، کیف و کفش نظارت می کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برخورد می شود.
وی گفت: ارایه فاکتور پس از هر خرید به مشتری از سوی فروشنده ضروری است و شهروندان باید توجه داشته که برای هر خرید باید از فروشنده فاکتور دریافت کنند.
وی برگزاری نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس را از دیگر برنامه های این اداره برای کنترل بازار عنوان کرد و افزود: امسال نیز همانند سالهای قبل در صدد هستیم که نمایشگاه ویژه بازگشایی را در سطح شهرستان برگزار کنیم و کالاهای مورد نیاز دانش آموزان و خانواده ها شامل لوازم التحریر،لباس ،کیف و کفش و دیگر مایحتاج عمومی شهروندان عرضه شود .
وی از شهروندان خواست برای همکاری با ماموران بازرسی ، موارد قابل پیگیری در زمینه گرانی اجناس را به این اداره گزارش دهند./ایرنا

دیدگاه شما