تازه های سایت

کد مطلب: 12655
4. شهريور 1392 - 13:29
پایگاه خبری گرو : با انتشار نامه ای رئیس مجمع خبرنگاران نهاوند عملکرد یک ساله خود را تشریح کرد

به گزارش پایگاه خبری گرو  ، محمد موسوی زاده با انتشار نامه ای خطاب به مهدی سنایی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به تشریح عملکرد یک ساله خود به عنوان رئیس مجمع خبرنگاران نهاوند پرداخت .

DSC00033S

متن این نامه به شرح زیر است :

                                                       بسمه تعالی                                       

نماینده فهیم و دوست داشتنی مردم شریف نهاوند جناب آقای دکتر مهدی سنائی                                                         

با سلام و خسته نباشید

درایت و جایگاه سیاسی و اجتماعی حضرتعالی خوشبختانه ابزاری گشته تا بتوانیم در بین شهرهای مهم کشور با افتخار سری از میان سرها درآورده و گذشته فراموش شده نهاوند را احیاء کنیم . از این باب به خود بالیده و از همین جا قدردانی خود و همراهان را نثار ایثارگری های شما می کنیم .

واقفید که مجمع خبرنگاران نهاوند با حمایت های بی شائبه شما در اوایل سال گذشته برای اولین بار در کشور حضور خود را اعلام نمود و با تجمع دوستان همکار و آراء همین همکاران عده ای برای پیگیری و جمع بندی امور خبرنگاران انتخاب شدند .

از آن زمان تا کنون که نزدیک به یک سال و اندی است با حمایت حضرتعالی در سطح کشور و آقای میثم مرادی ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در سطح شهرستان  توانسیم با یکی دو تن از دوستان خدماتی را ارئه نمائیم که توجه شما و حمایت مستمر شما موجب پیشرفت بیش از بیش این فعالیت ها خواهد بود .

1-    همانگونه که واقفید درخواست ما از شما برای دیدار دوستانه تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند با منتخب نمایندگان مجلس و تلاش شما موجب شد برای اولین بار در کشور در آذر ماه سال 91 این مهم به عرصه حضور برسد که در تاریخ مجلس و خبرنگاران برای اولین بار ثبت در جراید و رسانه ها گردید.

2-    در کنار این مهم ، حضور 4 ساعته خبرنگاران نهاوند در صحن علنی مجلس و ساپرت های مالی و معنوی حضرتعالی شوقی مضاعف در ذهن ایشان را فراهم آورد که این برنامه  از مهمترین رویدادهای خاطره انگیز زندگیشان شد . از این باب از شما و همکاران شما در آن دفتر ( آقای سیروس سیف ) صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آید .

3-    اعزام خبرنگاران برای اولین بار  به مناسبت 17 مرداد ( روز خبرنگار )  به مرکز استان و در ضیافت خانه مطبوعات که همه خبرنگاران با همکاری ارشاد اسلامی حضور داشتند . (کرایه یک دستگاه مینی بوس )

4-    پیگیری مستمر و چند روزه جناب آقای رضا سیف  جهت نامگذاری بلواری تحت عنوان (خبرنگار) که خوشبختانه با رای 7 نفره اعضاء محترم شورای شهر اعمال گردید.

5-    اختصاص اتاقی در محل اداره ارشاد برای پیگیری امور خبرنگاران .

6-    هماهنگی با بیش از 20 اداره برای تجلیل از خبرنگاران در سال 91 که حضور با آن  مقام محترم از این جمله بوده است .

7-    هماهنگی و پیگیری روز 30 بهمن ( سالروز شهدای گروه ابوذر نهاوند ) به عنوان روز نهاوند و ثبت در تقویم رسمی کشوردر سال 93  که این نیز یقیناً از مساعدت های شما بی نصیب نخواهد  بود  .

8-    ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی خبرنگاران با تشکیل تیم فوتسال که در طول یکسال گذشته بیش از 6 مسابقه مهم در طول استان و شهرستان را در کارنامه خود داشته است .

9-    پیگیری جهت زمین مناسبی برای خبرنگاران متاهل فاقد مسکن که امیدواریم با پیگیری های همیشگی شما این مهم نیز به سرانجام برسد .

10-           همانگونه که واقفید و شما نیز در مسائل جاریه شورا  شاخصید . همکار خوبمان جناب آقای رضا سیف خبرنگار پیشکسوت کیهان با تحقیق و مطالبات خبری برای اولین بار این مهم که شورای نهاوند با اقتضای افزایش جمعیت تعداد افراد شورا از 7 نفر به 9 نفر افزایش خواهد یافت و همینگونه هم شد ، که متاسفانه بعضی از خبرنگاران صفر کیلومتری این مهم را قبول نداشتند و اشباهاً در وبلاگ های خود 7 نفر را اعلام کردند .

11-            خوشبختانه  یکی از خبرنگاران شهرستان ( جناب آقای رضا سیف ) با ارائه مقاله مفصلی تحت عنوان ( گذری بر گفتمان دولت های پس از انقلاب اسلامی ایران 8/9/91) از یک گفتمان جدید در باب انتخابات ریاست جمهوری سال 92 توضیحی مفصل و مطرح نمود در این که واقفید این گفتمان همانگونه شد که ایشان گفته بودند و خوشبختانه به همین مناسبت در نشست خبرنگاران سیاسی کشور وی نیز مورد تفقد این انجمن قرار گرفته و هدیه ای به رسم یابود به وی  اهداء شد . که این موفقیت را به فال نیک گرفته و آنرا مرهون قدم مبارک شما در عرصه سیاسی کشور می دانیم . 

12-           تعمق و هم اندیشی بازخبرنگاران در این چند سال  نمایندگی شما اذهان خبرنگاران را به جایگاهی رسانده که خوب و بد سیاسی را از هم تمیز داده و خوشبختانه نگاه عمومی ایشان در انتخاب تعدد کاندیداهای جدید شورا در حول یک انتخاب واحد برای عدم سردرگمی مردم توانست نتیجه خوب و مردم پسند را حاصل نماید  که این هم یک امتیاز از زمان شکل گیری انجمن تا کنون به حساب می آید .

هرساله به رسم ابراز ادب به پیشکسوتان مقرر داشتیم 5 تن از اینان  را به خدمتتان معرفی نمائیم.1-شهاب شفیعیان ازسال 70 تا کنون سرپرستی مطبوعات و جام جم 2-سید محمد موسوی زاده از سال72 تا کنون سرپرستی مطبوعات وکیهان 3-رضا سیف ازسال 76 تا کنون ندای ابوذرو...کیهان4-علی سهرابی از سال 78تا کنون صداو سیماو... فریاد نهاوند 5- وحید سیفی از سال 80 تا دکنون خبر گزاری ایرنا درپایان از زحمات شما در تمام مراحل تشکر و قدردانی به عمل آمده  واز  درایت شما در انتخاب مدیران لایق و کارگشا همانند جناب آقای مرادی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمال تشکر مجدد را داریم .

با احترام- موسوی زاده سرپرستی روزنامه کیهان ومجمع خبرنگاران شهرستان نهاوند

رو نوشت:

        فرماندار محترم جهت اطلاع  و استحضار                                         

             ریاست محترم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی جهت اطلاع      

 

دیدگاه شما