تازه های سایت

کد مطلب: 12622
2. شهريور 1392 - 10:55
خرم آبادی در گفت گو با گرو ،خبر انتخاب شهردار نهاوند را شدیدا تکذیب کرد
خرم آبادی در گفت گو با گرو ،خبر انتخاب شهردار نهاوند را شدیدا تکذیب کرد
پایگاه خبری گرو : عضو شورای شهر نهاوند خبر انتخاب شهردار جدید نهاوند را تکذیب کرد

546385_hXzG1Pvn

صفی الله خرم آبادی عضو جدید شورای شهر نهاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو ، گفت :  خبر انتخاب علیرضا امامی به عنوان شهردار نهاوند را که از قول من منتشر شده است را شدیدا تکذیب می کنم  .

خرم آبادی با بیان اینکه نمیدانم بعضی سایت های شهرستان نهاوند با چه هدفی این اخبار کذب را منتشر می کنند گفت : در یکی از سایت های شهرستان مصاحبه ای چند صفحه ای از قول من منتشر شده که اصلا بنده چنین مصاحبه ای با هیچ کجا نداشته ام و هدف منتشر کنندگان این خبر ها را نمیدانم .

وی گفت : شورای شهر نهاوند با گزینه های مختلفی برای شهرداری نهاوند مذاکره کرده که علیرضا امامی نیز یکی از این گزینه ها بوده است و ما با توجه به کارنامه افراد و بحث های فراوانی که صورت گرفته و با توجه به نیازهای نهاوند گزینه نهایی شهرداری نهاوند را معرفی می کنیم .

خرم آبادی گفت : از رسانه مورد نظر که این خبر را منتشر کرده بنا بر یک سری ملاحضات شکایت نمیکنم ولی هرچه زودتر باید این خبر را تکذیب کند .

وی گفت : نهاوند 6500 ساله شایسته بهترین هاست و مجموعه شورای شهر نهاوند با دقت و وسواس زیادی در حال انتخاب شهردار است و برای ما کارنامه ،صداقت ،توان مدیریتی و کارایی مهم است .

 

دیدگاه شما