تازه های سایت

کد مطلب: 12416
27. مرداد 1392 - 11:57
پایگاه خبری گرو : فرماندار نهاوند گفت : تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت فرمانداری نهاوند در ادامه سال جاری است

546385_dFCmOlGl

به گزارش پایگاه خبری گرو، مجتبی مولوی فرماندار نهاوند صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گفت : با تخصیص اعتباری که صورت می گیرد و با همت و کمک مسئولان شهرستان در حال تکمیل و اتمام طرح های بزرگ و کوچک در شهرستان نهاوند هستیم که تعدادی از این طرح ها در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

وی گفت : اولویت مجموعه فرمانداری نهاوند پروژه های نیمه تمام ،حل مسائل اساسی شهر نهاوند ،اصلاح و ساماندهی ورودی و خروجی شهر نهاوند ،اتمام پروژه چهار بانده کردن جاده بروجرد به نهاوند است .

فرماندار نهاوند با بیان اینکه باید همه ی مدیران برای تکمیل این پروژه ها تلاش کنند  گفت : تامین آب شرب شهر و روستاهای نهاوند ،تکمیل تصفیه خانه و شبکه فاضلاب شهری، بهسازی معابر روستایی ،موضوع بهداشت و آموزش و پرورش از جمله مطالبات مردم نهاوند است که مسئولان مربوطه باید برای مرتفع کردن این مشکلات تمام  تلاش خود را به کار گیرند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت :عملیات ساخت سد گرین که از مهمترین پروژه های ملی و استانی است ادامه دارد و با بودجه ای که مصوب شده و اختصاص خواهد یافت این روند شتاب بیشتری به خود می گیرد .

وی هدف از ساخت سد گرین را تامین آب بیش از 3 هزار هکتار اراضی توسعه ای عنوان کرد و گفت : با تکمیل سد گرین آب شرب شهر نهاوند در دراز مدت تامین می شود و خسارت سیلاب در اراضی پایین دست سد به حداقل میرسد .

>>> برگزاری یادواره شهدای روحانی نهاوند

فرماندار نهاوند از برگزاری یادواره شهدای روحانی در نهاوند خبر داد و گفت : یادواره شهدای روحانی نهاوند همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با همکاری سپاه پاسداران و اداره تبلیغات اسلامی نهاوند برگزار میشود.

وي گفت در این مراسم همچنین از مقام شامخ شهيد روحاني آيت الله قدوسي به عنوان شهيد شاخص ملي و کشوري شهرستان نهاوند تجلیل به عمل خواهد آمد .

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تمام اقدامات و برنامه لازم براي هرچه باشکوه تر برگزار شدن اين مراسم در نظر گرفته شده است و اين مراسم در روز 11 شهريور امسال همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)  در مصلي نماز جمعه شهر نهاوند برگزار می شود .

 

لازم به یاد اوری است که شهيد ايت الله قدوسي اولين دادستان کل کشور بعد از پيروزي انقلاب اسلامي بود که در 14 شهريور سال 1360 توسط  منافقين کور دل به شهادت رسيد.

 

دیدگاه شما