تازه های سایت

کد مطلب: 12391
26. مرداد 1392 - 9:08
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر با پیروزی میزبان 10 نفره به پایان رسید. امید عالیشاه که برای نخستین بار در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس قرار می‌گرفت، با گل 3 امتیازی خود در این بازی، شاگردان علی دایی را از ورود به وضعیت بحرانی در ابتدای فصل نجات داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، روز دوم از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر جمعه با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این مسابقه در حالی با برتری یک بر صفر تیم پرسپولیس به پایان رسید که پرسپولیس حدود 60 دقیقه با یک بازیکن کمتر مسابقه را ادامه داد.

این بازی که از ساعت 19:30 آغاز و با قضاوت علیرضا فغانی برگزاری شد، امید عالیشاه در دقیقه 73 تک گل بازیکنان پرسپولیس را به ثمر رساند. مهرداد کفشگری در دقیقه 34 به دلیل خطای شدید روی مهرداد کفشگری از زمین بازی اخراج شد. امید عالیشاه از تیم پرسپولیس و مازیار زارع و سعید یوسف‌زاده بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

در جریان این نیمه پرسپولیسی‌ها دو مرتبه روی شوت‌های از راه دور سیدمهدی سیدصالحی و مهرداد کفشگری دروازه ملوان را تهدید کردند که از این موقعیت‌ها سودی نبردند. ملوانی‌ها هم روی پاس مازیار زارع یکی دو مرتبه خود را به محوطه جریمه تیم میزبان رساندند اما مشکلی را برای نیلسون بوجود نیاوردند. البته در دقیقه 45 هم ارسال بنگر از جناح راست روی سر نوری فرود آمد اما ضربه کاپیتان پرسپولیس در دستان پاشنکو قرار گرفت.

در آغاز نیمه دوم پرسپولیسی‌ها با انگیزه بیشتری به میدان آمدند و در دقیقه 54 روی ضربه ایستگاهی حسین ماهینی، می‌توانستند توسط محسن بنگر به گل برسند اما ضربه مدافع پیش تاخته پرسپولیس توسط ملوان مهار شد. در دقیقه 58 امید عالیشاه با حرکت تکنیکی، پاس بسیار خوبی را از جناح چپ برای بازیکنان پرسپولیس مهیا کرد اما این موقعیت هم روی اشتباه سرخپوشان هدر رفت.

حرکات عمقی بازیکنان پرسپولیس در دقیقه 73 ثمر داد و درحالیکه سیدصالحی موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ملوان را هدر داد، امید عالیشاه توپ برگشتی را با ضربه‌ای محکم به گل برتری سرخپوشان تبدیل کرد. در دقیقه 88 ضربه زیبای این بازیکن جوان به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی هم با بی‌دقتی محض غلامرضا رضایی به اوت رفت.

داور بازی به علت قطع برق ورزشگاه در دقیقه 79، حدود 6 دقیقه وقت اضافه برای این بازی در نظر گرفت اما در این د‌قایق هم ملوانی‌ها نتوانستند عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه دهند تا این بازی را در نهایت به تیم 10 نفره پرسپولیس واگذار کنند.

با این پیروزی شاگردان علی دایی ضمن جبران شکست بازی گذشته برابر سایپا، با 10 امتیاز موقتا به رده دوم صعود کرد اما ملوان با همان 4 امتیاز قبلی در رده یازدهم باقی ماند.

دیدگاه شما