تازه های سایت

کد مطلب: 12352
23. مرداد 1392 - 13:37
پایگاه خبری گرو : چند خبر از اخبار و حواشی روزهای اخیر در نهاوند

>>> شنیده می شود که شورای جدید شهر نهاوند بر سر انتخاب شهردار جدید به اجماع رسیده اند و او کسی نیست جز آقای ع. الف که شهردار سابق یکی از شهرستان های هم جوار می باشد. و به احتمال فراوان این شخص سکان هدایت شهرداری نهاوند را به عهده خواهد گرفت(  به اطلاع همشهریان نهاوندی میرساند که پایگاه خبری گرو ازمشخصات و سوابق تحصیلی و اجرایی فرد مورد نظر اطلاع دارد ولی تا زمانی که به صورت قانونی اعلام نشود از انتشار آن خودداری می کند )

>>> در مورد قتل پسر بچه 11 ساله نهاوندی که چند روز قبل توسط پدرش به قتل رسید اخبار و حرف های زیادی بین مردم و رسانه های مختلف نهاوند رد و بدل می شود که طی پیگیری های پایگاه خبری گرو فرماندهی انتظامی نهاوند با رد این شایعات خبر پایگاه خبری گرو را تایید کرد .

>>> بنا به اخبار رسیده در سفر دیروزایت الله محمدی امام جمعه همدان به شهر گیان که به دعوت حجت الاسلام امینی امام جمعه گیان صورت گرفت حواشی و رفتار هایی در بیرون از مسجد نبی اکرم گیان رخ داد که به حفظ وحدت در این شهر لطمه زد شنیده میشود که این مسائل بر سر احداث مصلای نماز جمعه گیان رخ داده است  پایگاه خبری گرو جهت حفظ وحدت در این شهر از انتشار اخبار و حواشی این اقدام خودداری می کند .

>>> درحالی که مربیان وکشتی گیران نونهال نهاوندی در سالن علیمرادیان خود را برای رقابت با حریفان آماده کرده بودند به خاطر درگیری که در همان کشتی اول به وجود آمد کشتی ها تعطیل شد و نونهالانی که یک سال برای حضور دراین مسابقات خود را آماده کرده بودند بدون  برگزاری مسابقه به خانه برگشتند .

 

دیدگاه شما