تازه های سایت

کد مطلب: 12312
21. مرداد 1392 - 10:54
پایگاه خبری گرو : رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت : طرح بزرگ همای رحمت با همکاری خیرین و داوطلبین جمعیت هلال احمر نهاوند انجام شد

q1k71eyxxgmut3474rk9

محمد تقی شهبازی  رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : طرح همای رحمت امسال با همکاری خیرین و داوطلبین این جمعیت  برگزار شد و در این طرح 250 بسته سبد غذایی به صورت کاملا محرمانه در اختیار خانواده های نیازمندان قرار گرفت .

وی گفت : در این طرح داوطلبین جمعیت هلال احمر به تاسی از حضرت علی(ع)  سبد های غذایی را به صورت نا شناس و شبانه بین نیازمندان شهر نهاوند توزیع می کردند .

وی افزود: امسال خیرین نهاوندی و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر نهاوند با اهدا 10میلیون تومان در اجرای این طرح مشارکت داشتند که با توجه به مشارکت خیرین و داوطلبان تعداد 250 بسته غذایی که هر بسته به ارزش 40 هزارتومان بود تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس اداره هلال احمر شهرستان نهاوند عنوان کرد: در قالب این طرح، سبدهای غذایی شامل حبوبات، برنج، مرغ، گوشت، ماکارونی، رب و غیره در میان خانواده‌های شناسایی شده توزیع شد.

وی گفت: در ماه رمضان امسال با کمک خیرین 30 سفره افطاری در مساجد، حسینه ها، پایگاه های ادارات، مساجد روستاها و غیره به همت هلال احمر و با همکاری  و داوطلبان برپا شده است که در این طرح  بیش از 900 نفر از افراد نیازمند و مستحق بر سر سفره های افطاری حاضر شدند.

وی در ادامه گفت : با توجه به ایام تابستان و تعطیلات عید فطر که حجم سفر ها به شهر نهاوند افزایش یافته بود پایگاه امداد جاده ای فیروزان به صورت 24 ساعته در حالت آماده باش قرار دارد .

وی گفت : در این پایگاه 4 نفر از نیروهای آموزش دیده آماده خدمت رسانی به مسافران و حادثه دیدگان احتمالی هستند و همچنین 60 نفر نیرو به صورت کشیک آماده فراخوان و انجام ماموریت های محوله هستند .

وی در پایان گفت : در چند نقطه روستایی و شهری نیز پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نهاوند آماده به خدمت هستند .

دیدگاه شما