تازه های سایت

کد مطلب: 12174
17. مرداد 1392 - 10:55
17 مرداد روز خبرنگار بهانه ای شد تا از کسانی بگوییم که یک سال بدون هیچ چشم داشتی عاشقانه قلم زدند و به آینده نهاوند امید دارند

پایگاه خبری گرو  به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار تصمیم گرفت تقدیم کوچکی داشته باشد به جامعه رسانه ای نهاوند و بهانه ای شد تا از کسانی بگوییم که یک سال  بدون هیچ چشم داشتی عاشقانه قلم زدند و دل در گرو پیشرفت شهرعزیزمان نهاوند دارند

SAM_1676

وقتي صحبت از خبر، قلم و خبرنگار در ميان است کسی از خبرنگاران نهاوندرا سراغ نداریم که باسابقه ترین خبرنگار شهر نهاوند یعنی  شهاب شفیعیان که به قول معروف موسپید شده این عرصه است را نشناسدکسی که همه خبرنگاران نهاوند از او با احترام اسم می برند و از او یاد می کنند کسی که نماینده روزنامه جام جم در نهاوند است  و همه او را با ادب و رفتار مودبانه اش میشناسند او در مورد روز خبرنگار گفت : روز خبرنگار، روز قلم‌هاي پاكي است كه با عشق و با خلوص نيت كلمات و جملاتي را از عمق دل بر روي كاغذ مي‌نگارند.

DSC00033S

بدون شک جامعه خبری نهاوند سید محمد موسوی زاده را به عنوان یکی از قدیمی ترین و متین ترین اصحاب رسانه در شهرستان نهاوند می شناسد. وی که نماینده و خبرنگار موسسه کیهان در نهاوند نیز هست  برای خبرنگاران نهاوندی یک الگوست و سابقه 20 سال فعالیت خبری را درکارنامه خود داراست او در مورد روز خبرنگار گفت  : روز خبرنگار روزي است كه خبرنگاري از جمع خبرنگاران اين مرز و بوم اسير پنجه جهل و ناداني افراد و تفكرات سياه دلي شد كه منطق آن‌ها زر و زور و شمشير و تفنگ است. 17 مردادماه يادآور شهادت خبرنگاري است كه مظلومانه از مزار شريف جان خود را در راه اعتلاي قلم و حقانيت شغل شريفش فدا كرد تا يك روز هم، جامعه با اهميت كار خبر بيش از پيش آشنا شود.

SAM_1676

سجاد سیف دیگر خبرنگار خوش فکر ماهنامه فریاد نهاوند است که با مقاله ها و گزارش های خود به پیشرفت هرجه بیشتر نهاوند کمک کرده است وی با تبریک روز خبرنگار به همه ی خبرنگاران می گوید  : صداقت و داشتن پشتکار دو مورد از ویژگی های یک خبرنگار خوب است که اگر خبرنگاری از این دو خصلت دوری کند مطمئنا در حرفه ی خود با مشکلات زیادی رو برو خواهد شد و همیشه باید از مسئولان مطالبات مردم را خواستار شد تا باعث اطمینان هرجه بیشتر بین رسانه و مردم شود.

 

کوروش قپانوری

کورش قپانوری ورزشی نویس و خبرنگار با جسارت روزنامه همدان پیام و نشریه فرهنگ ملایر که مقاله های انتقادی وی در مورد ورزش نهاوند در خیلی از زمان ها راهگشا و به حق بوده است او در مورد خبرنگار گفت : بدون شك همه رسانه‌هايي كه براي ورزش مي‌نويسند و گزارش مي‌دهند و به تصوير مي‌كشند دل در گروه اعتلا و سرافرازي ورزش ملي و ورزش ايران عزيز دارند وگرنه با اين همه سختي‌ها و مشكلاتي كه هست نوشتن و گفتن و رسانه را سر پا نگه داشتن كاري بس دشوار و البته حساس و عظيم است.

DSC00044

 

رضا سیف خبرنگار روزنامه کیهان در نهاوند است اصحاب رسانه نهاوند او را با صداقت و جدیت در کار می شناسند او با تبریک روز خبرنگار به همکارانش می گوید : یک خبرنگار باید همواره دركسب اعتماد و اعتمادسازی بین خبرنگار، منابع خبری و مردم  تلاش کندو  در جهان حاضر که جوامع در حال تحول و نوزایی است قدرت درک، تجزیه تحلیل و پیش بینی حوادث ازدیگر مسائل اساسی این حرفه بشمار می رود.

SAM_1090

محمد روزبه خبرنگار صداو سیمای مرکز همدان  که همیشه به موقع در همه جا با احساس مسئولیت حاضر است و به تهبه خبر مشغول است و دل در گرو پیشرفت هرچه بیشتر نهاوند دارد .با تبریک  هفته خبرنگار گفت :خبرنگاری یکی از چند شغل پر خطر دنیاست که این مسئولیت ما خبرنگاران را افزایش می دهد و ما باید در انعکاس اخبار صحیح به جامعه دقت کرده و این امانت را حفظ کنیم .

RR

وحید سیفی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در نهاوند ، وی با ده سال سابقه فعالیت خبری خبرها را به زیبایی انعکاس میدهد و شیوه خبر نویسی وی زبان زد همه خبرنگاران نهاوند است او هم روز خبرنگار را به همه تلاش گران عرصه ی خبر  تبریک  گفته و می گوید : خبرنگاران با تمام محدودیت ها و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند عاشقانه به کار خود ادامه می دهند و با انعکاس مشکلات به حل آنها کمک می کنند .

gg

علی سهرابی  خبرنگار خبرگزاری برنا و ماهنامه فریاد نهاوند که خبرنگاران و مردم نهاوند او را با مستندهای بسیار جذابش  که از شبکه های سراسری پخش شده است می شناسند او هم با تبریک روز خبرنگار به همکاران نهاوندی اش  ؛ حرفه ی خبرنگاری را به عنوان چشم بینای جامعه بر حقایق دانست و گفت که اگر خبرنگاران به رسالت خود به نحو احسنت عمل کنند به واقع خیلی از مشکلات نهاوند حل می شود .


DD

مهدی بحیرایی نماینده و خبرنگار روزنامه همدان پیام در نهاوند که این روزها واقعا جانانه کار می کنند با تبریک روز خبرنگار گفت : جامعه بدون رسانه معنا و مفهوم ندارد و اگر رسانه‌هاي دلسوز و رسانه‌هايي متعهد و متخصص مسائل اجتماعی را رصد نمي‌كردند و انعكاس نمي‌دادند، چه بسا که خیلی از مشکلات امروز نهاوند حل نمی شد .

DSC00025K

حسین صادقی خبرنگار بسیار فعال خبرگزاری مهر که  گزارش های تشریحی و تفصیلی او واقعا عالی  است وی  با انتشار روزانه اخبار شهرستان نهاوند رسالت خود را در امر خبررسانی انجام داده و تا آنجا که در توان این خبرنگار بوده با پیگیری مسائل مردمی و معضلات شهری سعی در انتشار گزارشات اجتماعی و حل مشکلات سطح شهر نهاوند داشته است.

R

خانم ها میترا عباسی و پری سیما قیاسی خبرنگاران خوش ذوق و خوش قلم روزنامه همدان پیام که واقعا فعال و پر تلاش هستند و چند سالی هست که در جامعه رسانه ای نهاوند در متن و حاشیه قلم فرسایی می کنند و اخبار نهاوند را پوشش میدهند حالا به همت شهید والا مقام صارمی یک روز هم باید برای خودشان قلم فرسایی کنند و بگویند که  ما هم حیات داریـــم و هستیم و می خواهیم باشیم و در مسیر درست قلم و قدم برداریم.

HHH

فراز جعفری حبرنگار جوان و با نشاط  و همیشه خندان  ماهنامه فردای نهاوند که از سال 89 فعالیت خود را شروع کرده با تبریک روز خبرنگاران به همه ی همکاران خود گفت :  بدون تردید آگاه سازی و تنویر افکار عمومی در کنار صیانت از نشر و پردازش ‏صحیح اطلاعات از جمله رسالت های سترگ و خطیری است که با نام خبرنگاران ‏پیوند خورده است. امروز نیز‏جمع کثیری از جوانان با ‏کفایت در این عرصه حضوری پر تلاش دارند و همچون چشم بینای ملت در انعکاس رخدادهای ‏داخلی و بین المللی فعالیت می نمایند.

تهیه گزارش : مهدی سهرابی

 

 

دیدگاه شما