تازه های سایت

کد مطلب: 12136
16. مرداد 1392 - 9:30
پایگاه خبری گرو : به مناسبت روز خبرنگار فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از فعالان عرصه رسانه قدردانی کرد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در این مراسم عباس نظری  در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی نهاوند با تبریک روز خبرنگار به همه ی اصحاب رسانه گزارشی از عملکرد این نیرو در چهار ماهه نخست سال 92 ارائه کرد .

546385_Pka6aW3r

وی گفت : در چهار ماه نخست امسال میزان سرقت منازل در شهرستان نهاوند نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد کاهش داشته است اما آمار سرقت مغازه ها 50 در صد افزایش داشته است.

نظری گفت: 370 کیلو گرم انواع  مواد مخدر در چهار ماه نخست امسال  توسط نیروهای مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند کشف و ضبط شده است که نسبت به میزان مشابه سال قبل 165 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به شناسایی و نابودی سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان نهاوند گفت: در این رابطه 165 نفر قاچاقچی، خرده فروش،فروشنده، توزیع  و مصرف کنند مواد مخدر دستگیر و بعد از تکمیل پرونده تحویل مراجعه قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: کشف و ضبط 35 قبضه اسلحه شکاری و جنگی غیر مجاز از دیگر اقدامات نیروی انتظامی شهرستان نهاوند در چهار ماه نخست امسال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است.

عباس نظری از تماس پانزده هزارو 292 موردی مردم شهرستان نهاوند با پلیس 110 از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت:  پلیس در کوتاه ترین زمان ممکن  بعد از تماس مردم در محل وقوع جرم و حادثه حضور یافته است.

نظری گفت: در رابطه با رویکرد مردمی با توجه به نشست‌هایی که با حضور کارشناسان در مساجد و محافل داشتیم این امر نسبت به سال گذشته بسیار مطلوب واقع شده است و به زودی  کلانتری جدید نهاوند در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و کاهش جرائم  افتتاح می‌شود.

لازم به یاد آوری است در این مراسم از خبرنگاران خبرگزاری مهر ، صداو سیما ، روزنامه همدان پیام ،ایرنا ،نشریه فرهنگ ملایر، خبرگزاری برنا و روزنامه فریاد نهاوند تقدیر شد.

دیدگاه شما