تازه های سایت

کد مطلب: 12133
16. مرداد 1392 - 9:17
پایگاه خبری گرو : مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند گفت: 138 پایگاه جمع‌‌آوری فطریه برای مردم شهرستان نهاوند در نظر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، علی کاویانی اظهار داشت: از مجموع 138 پایگاه جمع آوری زکات در سطح شهرستان نهاوند 18 پایگاه در شهر نهاوند و مابقی در بخش ها و روستاهای مختلف شهرستان نهاوند مستقر می شوند.

 

کاویانی گفت: این پایگاه‌ها در معابر عمومی، میعادگاه‌های نماز عید، حسینیه‌ها و همه مساجد سطح شهرستان در بخش‌ها و روستاها برقرار است که در روز عید سعید فطر در سراسر شهرستان نهاوند برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره مردم آمادگی لازم را دارند.

 

کاویانی  با اشاره به اینکه همه ساله در آستانه عید سعید فطر یکی از مهم‌ترین کارهای کمیته امداد جمع آوری زکات فطریه در راستای کمک به افراد زیر پوشش این نهاد است افزود: بیشترین افراد محروم جامعه افراد زیر پوشش این نهاد هستند که زکات فطریه یکی از کمک‌های مهم در راستای محرومیت‌زدایی و رفع نیازهای این افراد است.

 

سال گذشته 18 میلیون تومان زکات فطریه در نهاوند جمع‌آوری شد

 

وی  با اشاره به اینکه سال گذشته 18 میلیون  تومان  زکات فطریه در شهرستان نهاوند توسط کمیته امداد جمع‌آوری شده است، گفت: پیش‌بینی می شود امسال بیش از 20 میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند عنوان کرد: زکات فطریه در راستای مساعدت به ایتام و مستضعفان  و نیازمندان جامعه هزینه می شود که  اختصاص سبدغذایی به خانواده های ایتام، حل مشکلات اشتغال و اختصاص تسهیلات در قالب مشاغل خانگی، کارگشایی، اشتغال و تحصیل فرزندان خانوده های تحت حمایت و توانمند سازی مددجویان از جمله برنامه ها ی این نهاد از اقشار محروم و آسیب پذیر است.

 

کمک دو میلیون و 100 هزار تومانی مردم شهر نهاوند به مردم فلسطین

 

علی کاویانی از کمک دو میلیون و 100 هزار تومانی مردم شهر نهاوند در راهپیمایی روز جهانی قدس به مردم و مسلمانان مظلوم فلسطین خبر داد و گفت: میزان زکات فطریه هر فرد امسال سه هزارو پانصد تومان توسط مراجع اعلام شده است.

دیدگاه شما