تازه های سایت

کد مطلب: 12124
16. مرداد 1392 - 9:01
فرمانده سپاه نهاوند گفت : عید سعید فطر عید اخلاص و بندگی در پیشگاه خداوند متعال است

DSC00020

سرهنگ مرتضی خراسانی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : عید فطر یکی از دو عید بزرگ اسلامی است که درباره آن احادیث و روایات بیشماری وارد شده است .

وی گفت : مسلمانان روزه دار که ماه رمضان را  روزه گرفتند و از خوردن و آشامیدن و بسیاری از کارهای مباح دیگر امتناع ورزیده اند، اکنون پس از گذشت ماه رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند می طلبند; اجر و پاداشی که خود خداوند به آنان وعده داده است.

وی افزود : انسان های  مؤمن در طول ماه پربرکت رمضان فرمان خداوند را اطاعت می‌کند، آنچه را که خداوند واجب کرده است، مو به مو انجام می‌دهد، رنج گرسنگی و تشنگی و تربیت نفس و عبادت حق را تحمل می‌کند و لذت ترک گناه را درک می‌کند. هر کس که در این ماه در رسیدن به حق و کسب رضای معبود گوی سبقت را برده باشد، سهم بیشتری از برکات خوان گسترده عید سعید فطر خواهد داشت.

وی گفت :روزه داران در این یک ماه با انجام واجبات و ترک محرمات به یک شایستگی رسیده اند که خداوند خود به آنها عیدی میدهد و این عیدی را در عبودیت و پاک شدن از گناهان  قرار داده است.

وی  با تبریک روز عید فطر به همه روزه داران گفت : این روز عزیز را به همه مردم مومن نهاوند و به خصوص بسیجیان عزیز که یک ماه به بندگی و روزه داری پرداختند تبریک عرض میکنم و امیدوارم از برکات این ماه عزیز بهره لازم را برده باشند .

دیدگاه شما