تازه های سایت

کد مطلب: 11874
9. مرداد 1392 - 8:51
پایگاه خبری گرو : رئیس جدید دانشکده فني حاج حشمت شهبازي نهاوند معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری گرو؛ محمود حاجي زين العابديني رئيس آموزشكده شهيد مفتح همدان و منطقه ۱۰ كشوري  روز دوشنبه در آئين معارفه رئيس جديد آموزشكده فني حاج حشمت شهبازي نهاوند این اموزشکده را آموزشكده موفقي خواند و گفت: آموزشكده نهاوند حركت رو به رشدي داشته است اما اين مركز نياز به توسعه فضاي فيزيكي ،توسعه رشته وتجهيزات لازم دارد تا بتواند مطابق با برنامه ها و سياستهاي مربوطه حركت كند.


وي به نقش اين دانشگاه در ايجاد اشتغال پايدار اشاره كرد و گفت: فارغ التحصيلان اين مراكز تاثير بسزايي در ايجاد اشتغال پايدار دارند و به راحتي مي توانند وارد بازار كار شوند.


وي اظهار داشت: اهميت آموزشكده هاي فني و حرفه اي و رسالت آنها، تربيت تكنسين هاي فني و تكميل هرم تحصيلي كشور است.


زين العابديني خاطرنشان كرد: مدرك كارداني دانشجويان مراكز فني و حرفه اي و توانمندي فارغ التحصيلان اين مراكز، براي آموزش هاي علمي و عملي نسبت به ساير رشته ها مهمتر و حساس تر است.

 : وی گفتدانشگاه فني و حرفه اي در سال هاي اخير رشد خوبي داشته و در مراكز وابسته به اين دانشگاه ۷۰ رشته فني داير است .


وي بيان داشت: در حال حاضر۱۳ مركز فني و حرفه اي در منطقه ۱۰ كشور شامل استان هاي همدان، كردستان و كرمانشاه با ۲۰هزار دانشجو در ۳۵ رشته فني و حرفه اي فعاليت مي كنند.


وي گفت: آموزشكده هاي فني و حرفه اي قبلا زيرمجموعه وزارت آموزش و پرورش بودند اما از ابتداي برنامه پنجم با حمايتهاي مجلس و دولت اين دانشگاه زير مجموعه وزارت علوم قرار گرفته كه همين مساله نقش مهمي در توسعه آن داشته است .


وي مهمترين مشكل اين دانشگاه را كمبود بودجه ذكر كرد و افزود : براي رفع مشكل انتظار ما از دولت و مجلس اين است كه اعتبارات در نظر گرفته شده براي اين دانشگاه به صورت سرانه اي باشد تا وضعيت مطلوب تري به وجود آيد.


طي حكمي كه از سوي دكتر سهراب رضايي رئيس دانشگاه فني و حرفه اي كشور صادر شد مهرداد هوشمند به عنوان رئيس جديد آين آموزشكده فني وحرفه اي نهاوند معرفي شد و از خدمات جعفر گمار رئيس سابق تقدير به عمل آمد.

دیدگاه شما