تازه های سایت

کد مطلب: 11768
3. مرداد 1392 - 10:42
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت : رئیس جمهور جدید باید معضل اقتصاد را حل کند و وضعیت معیشتی جامعه را سرو سامان دهد.

546385_8DBQWdLs

حجت الاسلام مرتضی عزیزی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت :دولت جدید باید با تکیه بر تولید داخلی و کنترل قیمت ها مشکل گرانی را کم تر کند و بار گرانی را از روی دوش مردم بردارد.

وی گفت : این مشکلات اقتصادی جهان و تحریم های کشور های غربی از یک سوی و گرانی واحتکار و خود مردم از سوی دیگر بر اقتصاد کشور ما تاثیر منفی گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه رکود اقتصادی جهانی است گفت : بسیاری از کشورهای دنیا مانند انگلیس با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو هستند که متاثر از اقتصاد شکست خورده سرمایه داری است و حتی دولت انگلیس کمک های مالی را که قبلا به مردم پرداخت می کرده قطع کرده است .

وی گفت : مردم باید با دولت جدید که تا چند روز آینده رسما کار خود را شروع می کنند همکاری داشته باشند و در عین حال مردم به آینده امیدوارند و دولت آینده نیز باید با  تدبیر مشکلات اقتصادی را حل کند .

وی گفت : دولت آینده باید برای درمان اقتصاد به دور از بازیهای جناحی و حزبی و با استفاده از نیروهای متخصص و انقلابی و نیروهایی که به واقع ولایت مدار باشند مشکلات  معیشتی مردم را بشناسد و به مرتفع کردن آنها اقدام نماید.

دیدگاه شما