تازه های سایت

کد مطلب: 11669
29. تير 1392 - 9:22
پایگاه خبری گرو : فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری 11 سارق در این شهرستان خبر داد.
SAM_4391

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ عباس نظری در جمع خبرنگاران گفت: در راستای سالم سازی محیط های عمومی، پیشگیری از سرقت و برخورد با متخلفان در حوزه ترافیک شهری و جمع آوری سلاح غیرمجاز مرحله دوم طرح ارتقا امنیت اجتماعی از ابتدای امسال در نهاوند خبر داد.

وی افزود: این اقدام با حضور پلیس های تخصصی و با پشتیبانی یگان ویژه استان همدان به اجرا در آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند عنوان داشت: در این طرح ۱۱ سارق و ۱۵ نفر معتاد پرخطر شناسایی و دستگیر شدند.

نظری گفت: در این راستا هشت دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودروی پراید سرقتی کشف و ۱۷ دستگاه خودرو و ۱۹۸ دستگاه موتور سیکلت متخلف توفیق و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند همچنین از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی اطلاع رسانی از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک باند سه نفره خرید و فروش سلاح و مهمات اهل و ساکن یکی از استانهای غربی کشور در شهرستان نهاوند اقدام به خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز می کنداین موضوع در دستور کار عوامل پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

نظری عنوان داشت: پس از اجرای طرح و مراقبت های شبانه روزی که به مدت یک ماه طول کشید و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی نامبردگان به شهر فیروزان هدایت و در یک عملیات غافلگیرانه اعضای باند در ادامه یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان سخنانش اضافه کرد: در بازرسی از متهمان تعداد پنج قبضه سلاح کلت کمری جنگی و تعداد ۲۸ عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد که در این زمینه پرونده تشکل و نامبردگان با قرار وثیقه یک صد میلیون تومانی روانه زندان شدند.

دیدگاه شما