تازه های سایت

کد مطلب: 11629
26. تير 1392 - 12:50
پایگاه خبری گرو : دلالان گندم در نهاوند ، کشف 4 کیلو گرم مواد مخدر در نهاوند و پیگیری برای حل مشکل آب روستای زرامین و....عنوان چند خبر کوتاه از نهاوند است

SAM_1618

نارضایتی همشهریان از تعطیلی نانوایی ها

در حالی که خیلی از نانوایی های نهاوند روز تعطیل خود را شنبه ها اعلام کرده اند ولی این نانوایی ها در حرکتی خود سر روزهای جمعه هم به پخت نان اقدام نمی کنند و تعطیل هستند و باعث سردرگمی مردم می شود و مردم برای تهیه نان به مشکل برخورد میکنند .

پایگاه خبری گرو در روزهای آینده این موضوع را بیشتر پیگیری میکند

حضور دلالان گندم در نهاوند

شنیده های خبرنگار پایگاه خبری گرو حاکی از این است که با شروع فصل برداشت محصول گندم دلالان گندم در نهاوند حضور دارند و گندم را با قیمت هر کیلو 1200 تومان خریداری میکنند این در حالی است که قیمت مصوب گندم 750 تومان اعلام شده است . احتمالا این گندم ها به مقصد یکی از کشورهای همسایه حمل می شوند .

کشف مواد مخدر در نهاوند

سرهنگ عباس نظری فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : در چند روز گذشته 4 کیلو گرم مواد مخدر از قاچاقچیان مواد مخدر در نهاوند کشف و ضبط شده است .

وی گفت : در این رابطه چند نفر نیز بازداشت شده اند وی همچنین از ادامه طرح امنیت اجتماعی در نهاوند خبر داد و گفت : این طرح در مکان های تفریحی و پارک های نهاوند در حال اجرا است .

پیگیری حل مشکل اب زرامین

فرهنگ احمدوند مسئول دفتر دکتر سنایی نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت :با پیگیری های انجام شده در حال حل کردن مشکل آب روستای زرامین هستیم و امیدواریم که این مشکل هرچه زودتر مرتفع شود

حل مشکل آب باغداران

باغداران روستای گوشه سر آسیاب که با مشکل کم آبی روبرو هستند امروز در جلوی فرمانداری نهاوند تجمع کردند و خواهان حل این مشکل شدند که ظفری معاون فرماندار به آنها گفت :  مجموعه فرمانداری تمام سعی و تلاش خود را برای حل این مشکل باغداران انجام خواهد داد .

دیدگاه شما