تازه های سایت

کد مطلب: 11512
22. تير 1392 - 10:50
پایگاه خبری گرو :مسئول بسیج دانشجویی نهاوند گفت :اردوهای جهادی در 4 منطقه محروم نهاوند در حال برگزاری است

روح الله سوری مسئول بسیج دانشجویی نهاوند در گفت و گو با پایگاه خبری گرو گفت : اردو های جهادی امسال در 4 منطقه محروم نهاوند با حضور دانشجویان بسیجی در حال برگزاری است.

وی گفت : در اردو های جهادی امسال 75 نفر حضور دارند که از این تعداد 60 نفر خانم و 15 نفر از برادران در مناطق محروم نهاوند حضور دارند.

وی افزود :  این تعداد از برادران و خواهران در 4 روستای حاجی آباد ، تازناب تاف و تازناب تپه و روستای سرخه لیج حضور دارند.

وی گفت : در اردوهای جهادی امسال کلاس هعای مختلفی برای این روستاییان عزیز فراهم شده است که میتوان به این کلاسها اشاره کرد :کلاس های فرهنگی و هنری کلاس های کمک آموزشی درسی ،کلاس های آموزش کامپوتر ،عروسک سازی ، خیاطی ، قران و احکام و نقاشی و طراحی .

وی گفت :  امسال همچنین علاوه بر کلاس های فوق کلاسهای دیگری مانند مهد های کودک ،کمک های اولیه و نقره کوبی نیز برای علاقمندان تدارک دیده شده است .

سوری گفت : علاوه بر فعالیت های خدماتی که در سطح روستاها انجام می شود یک اکیپ جوشکاری نیز از برادران آماده خدمت رسانی به مردم این روستاها است .

وی تصریح کرد :در طول این دوره 14 از اردوهای جهادی در سطح نهاوند با کمک بسیج پزشکان روستاییان این منطقه به صورت رایگان ویزیت می شوند.

وی گفت : در آخرین مرحله از اجرای طرح به دیوار نویسی مدارس این روستا ها اقدام خواهد شد و با خانواده محترم شهدای این مناطق دیدار خواهیم کرد .

وی در پایان هدف از اجرای اردوهای جهادی در سطح نهاوند را کمک به مناطق محروم عنوان کرد و گفت : برادران و خواهران مجریان این کلاس ها بدون هیچ چشم داشتی و با شوق و ذوق زیاد به این روستاییان عزیز آموزش های مختلف را یاد می دهند .

دیدگاه شما