تازه های سایت

کد مطلب: 11253
29. خرداد 1392 - 9:40
پایگاه خبری گرو ،اخبار نهاوند :شعیب خویشوند، نرگس پاک مهر و سیده فاطمه سیف سه جوان نمونه نهاوند در روز جوان تجلیل می شوند
 کارشناس امور جوانان و بانوان آموزش و پرورش نهاوند گفت: همزمان با روز میلاد حضرت علی اکبر که با عنوان روز جوان نامگذاری شده از سه جوان نمونه فرهنگی نهاوند تجلیل به عمل می آید.

به گزارش پایگاه خبری گرو" شهلا بحیرایی" افزود: برای انتخاب جوان نمونه مطابق با دستور العمل تدوین شده توسط این کارشناسی و گروه مشاوران جوان16 معیاردر نظر گرفته شده که بر اساس این معیارها جوانان نمونه معرفی میشوند .

وی با اشاره به معیارهای مورد نظر گفت: برای انتخاب جوان نمونه معیارهای 16 گانه در نظر گرفته شده که مهمترین این معیارهامدرک تحصیلی،چاپ مقاله و تالیف و ترجمه،فعالیتهای پژوهشی،شرکت در دوره های ضمن خدمت، کسب رتبه های ممتاز علمی،فرهنگی و ورزشی می باشد .

وی گفت: علاوه بر معیارهای فوق داشتن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم نیز از شرایط انتخاب جوان نمونه می باشد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر 300 نفر جوان در سطح مختلف اداری و آموزشی مشغول به کار می باشندگفت: از بین این تعداد پس از بررسی مدارک و شرایط لازم شعیب خویشوند،نرگس پاک مهرو سیده فاطمه سیف بر اساس امتیازات مکتسبه به ترتیب به عنوان جوان نمونه سال 92 انتخاب شده اند که طی مراسمی از آنها تجلیل می شود.

 

دیدگاه شما