تازه های سایت

کد مطلب: 11142
27. خرداد 1392 - 9:21
در يك سال اخير تعدادي از چهره هاي سرشناس سیاسی جهان از همسر خود جدا شده اند.

 

در یك سال اخير تعدادي از چهره هاي سرشناس جهان از همسر خود جدا شده اند. در اين گزارش نگاهي گذرا به برخي از اين افراد مي اندازيم:
۱- ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيه هفته گذشته پس از ۳۰ سال ازدواج، از همسرش جدا شد. اين خبر رسما توسط رسانه هاي روسي نيز اعلام گرديد.

۲- نيكولا ساركوزي،‌ رئيس جمهور سابق فرانسه پس از سال ها زندگي با همسر سابق خود "سيسليا" از وي جدا شد و با همسر فعلي خود كه يك مدل لباس و خواننده بوده،‌ ازدواج كرد.

۳- نلسون ماندلا، رئيس جمهور سابق آفريقاي جنوبي و چهره سرشناس مدافع حقوق بشر در جهان كه اكنون در بستر بيماري است،‌ چندي پيش بعد از ۳۸ سال زندگي با همسرش،‌ او را به خيانت متهم كرد و از او جدا شد.

۴- ملك حسين بن طلال،‌ پادشاه سابق اردن در طول زندگي خود با ۴ زن ازدواج كرد كه ۳ تن از آنان را طلاق داد و تنها با يكي از آنان تا آخر عمر زندگي كرد.

۵- سيلويو برلوسكني، نخست وزير سابق ايتاليا در سال ۲۰۱۰ از "ورونيكا لاريو" همسر سابق خود طلاق گرفت. رسوايي هاي اخلاقي برلوسكني در جهان شهرت يافته و در نهايت موجب كناره گيري وي از پست نخست وزيري شد.

۶- "پيتر نيكاس" نخست وزير جمهوري چك هفته گذشته از دادگاه صدور حكم طلاق براي همسرش را درخواست كرد. او از وي دو دختر و دو پسر دارد.

۷- "رابرت مردوخ" معروف به امپراطور رسانه اي جهان جمعه گذشته با حضور در دادگاه،‌ درخواست طلاق از "ويندي دينگ" همسر خود را از دادگاه خواست.

دیدگاه شما