تازه های سایت

کد مطلب: 11108
26. خرداد 1392 - 10:46
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی امسال، كار بزرگ سال ۹۲ را انتخابات ریاست‌جمهوری دانسته و فرموده بودند «در واقع مقدرات اجرائی و سیاسی و به یك معنا مقدرات عمومی كشور را برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی می‌كند. ان‌شاءالله مردم با حضور خودشان در این میدان هم خواهند توانست آینده‌ی نیكی را برای كشور و برای خودشان رقم بزنند.»

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، این عبارات اولین اشاره‌های رهبر انقلاب اسلامی به حماسه سیاسی در سال ۹۲ بود
از ابتدای سال هرچه به خردادماه نزدیك می‌شدیم تحركات و فشارهای دشمن علیه ملت ایران بیشتر می‌شد. آن‌ها می‌خواستند ملت نیاید! در همین ایام بود كه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند «دشمنان جمهوری اسلامی پولها خرج كردند، زحمتها كشیدند، سیاست ها به كار بستند، به قول خودشان اتاق هاي فكر تشكیل دادند، براي اینكه راهي پیدا كنند تا ملت ایران را از نظام اسلامي جدا كنند. ملت ایران با حضور در پاي صندوق هاي رأي، با شركت در رأي دادن، ارتباط و اتّصال مستحكم خودش را با نظام اسلامي دارد اثبات می كند.» البته پاسخ تحركات دشمن از طرف ملت نیز مشخص بود: «از این ملت بزرگ به توفیق الهي، این دفعه هم تودهني خواهند خورد.»
دو روز مانده بود به انتخابات یازدهم كه هزاران نفر از اقشار مختلف مردم با هبر انقلاب دیدار كردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز با تبیین اهمیت این دوره از انتخابات پیش‌بینی كردند كه «روز جمعه، روز اوج حماسه خواهد بود».
و جمعه ۲۴ خردادماه حماسه سیاسی محقق شد.

دیدگاه شما