تازه های سایت

کد مطلب: 11102
26. خرداد 1392 - 10:33
دلیل عدم تمدید قرارداد آندارنیک تیموریان هافبک ایرانی تیم فوتبال الخریطیات قطر که یک فصل برای این تیم بازی کرده بود، اعلام شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، هفته گذشته و پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در چارچوب مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی بود که باشگاه الخریطیات قطر اعلام کرد قرارداد آندارنیک تیموریان بازیکن ایرانی خود را تمدید نخواهد کرد. این در حالی بود که این باشگاه پیش از این به تیموریان برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده بود.

به همین خاطر بعضی از رسانه‌ها اعلام کردند به خاطر پیروزی ایران مقابل قطر و شادی تیموریان پس از گلزنی ایران بوده که باشگاه الخریطیات در تصمیم خود برای تمدید قرارداد این بازیکن ایرانی صرفنظر کرده است.

با این حال رسانه‌های قطری اعلام کردند جدایی تیموریان از الخریطیات دلیل دیگری داشته است. به گفته این رسانه‌ها، مبلغ پیشنهادی بالای تیموریان به الخریطیات برای فصل آینده باعث شده است تا مدیران باشگاه قید تمدید قرارداد این بازیکن را بزنند و به فکر بازیکنان دیگر باشند. به گفته مسئولان باشگاه الخریطیات، این باشگاه همچنین به دنبال جذب "ماركوس اوريليو" بازیکن برزیلی هستند ولی هنوز با این بازیکن به توافق نرسیده‌اند.

گفته می‌شود تیموریان از باشگاه استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارد ولی هنوز پاسخی به این پیشنهادات نداده است.

دیدگاه شما