تازه های سایت

کد مطلب: 10928
22. خرداد 1392 - 10:31
پایگاه خبری گرو : شنیده های انتخاباتی نهاوند

>>> با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت تبلیغات ، کاندیداهای شورای شهر نهاوند آخرین تلاش های خود را برای جمع آوری رای مردم انجام می دهند

>>> در میان هیاهوی وسیع تبلیغات در شهر نهاوند تنها چیزی که رعایت نمیشود اخلاق انتخاباتی است و کاندیداها در تخریب و تهمت به یکدیگر هیچ چیز کم نمی گذارند .

>>> دکتر لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری در نهاوند حضور یافت و در جمع مرم مسجد شهید حیدری به حمایت از جلیلی کاندیدای اصولگرای ریاست جمهوری پرداخت.

>>> دیروز دکتر چهره ای نیز در حمایت از دکتر رو حانی در مسجد سر خیابان حضور یافت و به طرفداری از کاندیدای اصلاح طلب ریاست جمهوری پرداخت .

>>> یکی از کاندیداهای شورای شهر نهاوند نیز در اقدامی جالب برای طرفداران خود رنگ نارنجی را انتخاب کرد.

>>> غروب دیروز کارناوال های چند تن از کاندیداهای شورای شهر با در دست داشتن بنر و عکس کاندیدای مورد نظر خود در سطح شهر به تبلیغ پرداختند که موجب اذیت عده ای از همشهریان شد .

>>> بعضی از کاندیداها برای تخریب رقیب خود شایعه انصراف آنها را در سطح شهر پخش کرده اند که با واکنش جدی بعضی از آنها روبرو شد و این موضوع را شدیدا تکذیب کردند.

>>> در زمان حضور دکتر چهره ای و  لنکرانی در نهاوند کاندیداهای شورای شهر نهاوند از فرصت استفاده کرده و به تبلیغ برای خود پرداختند.

>>> اخرین شنیده ها حاکی از انصراف یک نفر از کاندیداتوری شورای شهر نهاوند است.

دیدگاه شما