تازه های سایت

کد مطلب: 10891
21. خرداد 1392 - 13:54
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند :امام جمعه نهاوند گفت :مردم نهاوند آماده هستند تا به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند و حماسه سیاسی را محقق کنند

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی نیا در جمع نمازگزاران مسجد شهید حیدری نهاوند گفت : باید با احساس تکلیف در انتخابات شرکت کنیم و خود را برای  حضور حداکثری در انتخابات و مایوس کردن دشمن آماده کنیم .

وی گفت : وقتی به وظیفه شرعی و دینی که همان حضور درانتخابات است عمل کنیم خداوند خودش امور را اصلاح میکند و با شرکت در انتخابات راه امام و شهدا را ادامه خواهیم داد و این انتخابات برای کشور در مقابل دشمنان مصونیت ساز خواهد بود .

امام جمعه نهاوند اضافه کرد : در حال حاضر تمام شبکه های وابسته به امریکا و رژیم صهیونیستی در حال توطئه چینی برای تبلیغات سوء ضد جمهوری اسلامی ایران هستند تا انتخابات را به حاشیه بکشند لذا حضور حماسی مردم ایران نقشه های انان را نقش بر آب خواهد کرد .

وی گفت : شرکت حداکثری و انتخاب اصلح از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که باید هردو باهم توام باشد یعنی وقتی که مردم به صورت حماسی در انتخابات شرکت کردند  و انتخاب اصلح نیز صورت گرفت نصرت و پیروزی برای  ملت ایران و جامعه اسلامی خواهد بود

وی گفت : مردم ولایت مدار نهاوند بار دیگر در روز جمعه ثابت خواهند کرد که پشتیبان نظام و ولی فقیه خواهند بود.

 

دیدگاه شما