تازه های سایت

کد مطلب: 10813
20. خرداد 1392 - 13:29
پایگاه خبری گرو : پیکر پاک دو تن از شهدای حادثه تروریستی انفجار اتوبوس زائران ایرانی امروز بر روی دستان مردم شهید پرور نهاوند تشییع شد

به گزارش پایگاه خبری گرو : در این مراسم که ساعت 9 صبح با حضور مدیران و روسای ادارات نهاوند شروع شد مردم  همیشه در صحنه نهاوند با حضور پرشور خود پیکر پاک شهیدان علی کاظم و حاج احمد نعیمی را تشییع کردند و این جنایت وهابیت را محکوم کردند .

مراسم امروز از میدان بسیج نهاوند شروع شد و در میدان امام ، حجت الاسلام گروسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند بر پیکر این دو شهید نماز خواند و بعد پیکر این دو شهید برای خاک سپاری به بهشت زهرا منتقل شد .

حجت السلام گروسی در این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا گفت : این حادثه نتیجه عمل  وهابیت جنایت کار و امریکای خون خوار است . و آنها می خواهند با این کار بین ما و اهل بیت جدایی بیاندازند ولی نمیدانند ملت ایران برای دفاع از اهل بیت حتی حاضر است جان خود را از دست بدهد و شهید شود.

در این مراسم یکی از برادران شهید به خبرنگار گرو گفت : برادر من از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود و به آرزویش که شهادت در راه امام حسین (ع) بود رسید.

نعیمی افزود : وهابیت می خواهد با این کار ما را از مولا وسرورمان جدا کند ولی به خدا قسم اگر حتی تمام برادرانم و همه خانواده ام نیز در این راه شهید شوند دست از انقلاب و ولایت فقیه برنخواهیم داشت و تا آخرین قطره خون از مقام معظم رهبری دفاع خواهیم کرد .

شهیدان علی کاظم و احمد نعیمی دوتن از شهدای انفجار تروریستی اتوبوس زائران ایرانی بودند که روز جمعه توسط وهابیت جنایتکار اتوبوس این زائران منفجر و 57 تن از هم وطنانمان را شهید و زخمی کرد .به همین منظور امروز دوشنبه در استان همدان عزای عمومی است .

 

 

دیدگاه شما