تازه های سایت

کد مطلب: 10806
20. خرداد 1392 - 8:56
پایگاه خبری گرو :  سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: 30 فعال و خادم مراسم اعتکاف نهاوند تجلیل می شوند.

 حجت الاسلام حسین گروسی ظهر یکشنبه در مراسم معارفه امام جماعت روستای شهرک نهاوند اظهار داشت: خدمت به فرهنگ ديني در هر لباس و جايگاهي ارزشمند است و كساني كه در اين راه خدمت مي‌كنند از عنايات ويژه باريتعالي بهره‌‌مند خواهند شد.

گروسی گفت: در شرایط کنونی که دشمنان اسلام با تبلیغات و برنامه های گسترده در صدد کم رنگ کردن عبادت و پرستش خداوند در میان ملتهای جهان هستند،  احیای مراسم عبادی اعتکاف آنهم به شکل عمومی و گسترده در گرایش مردم به سوی خدا جویی اثر بسزایی دارد.

وی افزود: اگرچه اعتکاف یک عمل عبادی است اما نمیتوان اثرات اجتماعی و اخلاقی آن را نا دیده گرفت به خصوص درایران اسلامی که بعنوان پایگاه جهان اسلام در جهان شناخته می شود.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد: مراسم عبادی اعتکاف در مساجد مختلف در کشورهای جهان نمادی از وحدت و همبستگی مسلمانان است زیرا بودن مردم به مدت سه شبانه روز در آن فضا و حالت معنوی، بدون تردید محبت و صمیمیت را بیشتر می کند که نتیجه آن منجر به اتحاد و هم بستگی می شود.

گروسی گفت: اداره تبليغات اسلامي نهاوند از 30 نفر از فعالان امر اعتکاف در روز 19تيرماه جاري تجلیل و از خدمات و تلاش‌هاي ارزنده خادمان اعتكاف قدردانی خواهد کرد./مهر

دیدگاه شما