تازه های سایت

کد مطلب: 10771
19. خرداد 1392 - 10:14
پایگاه خبری گرو : جدیدترین و داغ ترین اخبار انتخاباتی شهر نهاوند

>>> در شهر فیروزان نهاوند در حرکتی نادر یکی از کاندیداهای شورا شهر فیروزان با تبر به مهندس خزایی پرند رئیس جهاد کشاورزی و نماینده هئیت اجرایی انتخابات شورای شهر فیروزان حمله می کند.

>>> علی چگینی از کاندیداتوری شورای شهر نهاوند کناره گیری کرد چگینی دبیر جبهه پایداری نهاوند و مدیر مسئول ماهنامه فریاد نهاوند است .

>>> سردار رودکی مشاور عالی دکتر قالیباف در جمع حامیان وی در شهر نهاوند سخنرانی کرد .در این مراسم محمد تقی کاویانی نماینده سابق مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت .

>>>بنر های چند نفر از کاندیداهای شورای شهر نهاوند دیشب توسط افراد ناشناس پاره شد .

>>> شور و شوق انتخاباتی فراوانی در سطح شهر نهاوند به چشم می خورد به طوری که خیلی از ستاد های انتخاباتی کاندیداها پر از جمعیت است و بعضی از کاندیداها بیشتر از یک ستاد برای خود تدارک دیده اند .

>>> در این حال و هوای انتخاباتی تنها منظره ای که ناراحت کننده است تعداد زیاد کاغذهای انتخاباتی است که در سطح شهر پخش شده است.

>>> بغضی از کاندیداهای شورای شهر از خود سوابقی را ذکر می کنند که خلاف واقع است مانند مدرس دانشگاه .... یا رتبه برتر دانشگاه ..... یا داشتن مقالات بین المللی

>>> یکی از کاندیداهای شورای شهر نهاوند در تدارک یک میتینگ انتخاباتی بزرگ دیگر با حضور چهره های سرشناس ورزشی کشور است که در هفته جاری برگزار می شود .

دیدگاه شما