تازه های سایت

کد مطلب: 10762
19. خرداد 1392 - 9:17
تمرین عصر شنبه تیم ملی فوتبال تحت تاثیر حضور رئیس جمهور در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد که جواد نکونام و کارلوس کی‌روش، نخستین نفراتی بودند که به استقبال رئیس جمهور آمدند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری دیدار روز سه شنبه برابر لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 آماده می‌کند، عصر امروز شنبه تمریناتش را در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی و در حضور محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور برگزار کرد.

 

در حالیکه خبرنگاران پس از 15 دقیقه به بیرون از محوطه تمرین هدایت شده بودند، با ورود رئیس جمهور اجازه حضور در کنار زمین محل تمرین را گرفتند.

 

* دقایق ابتدایی حضور رئیس جمهور، با تمرین ملی‌پوشان در یک نیمه زمین همراه بود.

 

* تیم همراه رئیس جمهوری همکاری خوبی با خبرنگاران، عکاسان و فیلمبردارن برای حضور در کنار زمین داشتند و اصحاب رسانه در این زمینه با مشکلی مواجه نشد.

 

*  پس از 10 دقیقه حضور رئیس جمهور روی نیمکت تیم ملی و قطع شدن تمرین، دکتر احمدی‌نژاد با همراهان به سمت بازیکنان در میانه زمین رفتند و با آنها دیدار و گفتگو کردند.

 

* جواد نکونام و کارلوس کی‌روش، نخستین نفراتی بودند که به استقبال رئیس جمهور آمدند و دقایقی با یکدیگر گفتگو کردند.

 

* در ادامه محمود احمدی‌نژاد به سمت دیگر بازیکنان رفت و با تک تک آنها گفتگو کرد.

 

* هنگام ورود دکتر احمدی‌نژاد به مرکز زمین، عکاسان از وی خواستند تا همراه با بازیکنان تیم ملی عکس دسته جمعی بگیرند.

 

* تیم ملی دقایقی در مرکز زمین شنونده نقطه نظرات دکتر احمدی نژاد بودند سپس با وی عکس یادگاری گرفتند.

 

* رئیس جمهوری در طول دیدارش با بازیکنان و در حضور خبرنگاران، بارها از خآنها خواست اگر صحبتی دارند مطرح کنندو بازیکنان هم گفتند صحبت های شان خصوصی است.

 

* بازیکنان تیم ملی پس از دقایقی به گوشه دیگر از زمین رفتند و با حضور احمدی نژاد صحبت های خصوصی شان را مطرح کردند ک ه این گفتگوی خصوصی بیش از 20 دقیقه به طول انجامید.

 

* در طول صحبت های احمدی نژاد با بازیکنان تیم ملی که در گوشه ای از زمین انجام شد، کی روش روی نیمکت نشسته بود و در حال گفتگو با مسعود شجاعی بود.

 

* خبرنگاران و عکاساس پرتعدادی از تمرین تیم ملی استقبال کرده بودند.

 

* آندرانیک تیموریان، هنگام درخواست رئیس جمهور با شوخ طبعی به درخواست وی پاسخ داد.

 

* هنگام گفتگوی خصوصی بازیکنان با احمدی نژاد، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال هم حضور نداشتند. البته عباسی در دقایق پایانی به جمع ملی پوشان اضافه شد.

 

* پس از پایان گفتگوی خصوصی رئیس جمهور با ملی پوشان، جواد نکونام و مجتبی جباری دقایقی به طور ایستاده با رئیس جمهور گفتگو کردند.

دیدگاه شما