تازه های سایت

کد مطلب: 10461
6. خرداد 1392 - 10:32
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا بازگشت علی دایی از سفر تلاش می‌کنم شرایط را برای حضور علی کریمی در پرسپولیس مهیا ‌کنم.
خبرگزاری فارس: باقری: تا دایی برگردد، شرایط را برای بازگشت کریمی مهیا می‌کنم/بازی با قطر مرگ و زندگی است

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  خبرگزاری فارس کریم باقری با اشاره به حضورش به عنوان یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس در کنار علی دایی گفت: گفته‌اند که یکی از اعضای کادر فنی هستم اما نگفتند چه کار باید بکنم و معلوم نیست وظیفه‌ام در بین اعضای کادر فنی چه خواهد بود. در این ارتباط باید با علی دایی و مدیریت باشگاه صحبت کنم تا مشخص شود من و سایر اعضای کادر فنی چه وظیفه‌ای برعهده داریم.

باقری در خصوص اینکه آیا برای هدایت پرسپولیس روی نیمکت خواهد نشست گفت: معلوم نیست، همانطور که گفتم برای چگونه کار کردن در پرسپولیس باید نشستی با علی دایی داشته باشم، بعد از آن تصمیم گیری کنیم هر کس چه وظیفه‌ای را بر عهده دارد. علی دایی فعلا در مسافرت است و منتظر بازگشت او هستم.

این مربی پرسپولیس با اشاره به اینکه کار در این تیم بسیار سخت است و هواداران همواره انتظار دارند در هر مسابقه‌ای که به میدان می‌روند پیروز شود گفت: بله کار همیشه در پرسپولیس سخت است، هر مربی هم به پرسپولیس بیاید کار سختی را پیش رو دارد. نظارت در مورد عملکرد پرسپولیس بالا است و هواداران نتیجه می‌خواهند.

وی در خصوص احتمال بازگشت علی کریمی به پرسپولیس آن هم در شرایطی که علی دایی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده گفت: من با خود علی کریمی در این ارتباط صحبت کردم تا انشاالله به تیم بازگردد. تا بازگشت علی دایی هم از سفر تلاش می‌کنم شرایط را برای تمدید قرارداد علی کریمی با پرسپولیس مهیا کنم.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار حساس تیم ملی مقابل قطر اظهار داشت: تمام علاقه مندان به تیم ملی دوست دارند تیم ملی مقابل قطر نتیجه بگیرد و بهترین عملکرد را از خود ارائه دهند و به بهترین شکل وارد زمین شوند. البته بازی سختی است اما انشاالله بهترین نتیجه را می‌گیرند و تیم ملی سربلند به کشورمان باز خواهد گشت.

باقری در خصوص اینکه بسیاری از اهالی فوتبال مسابقه تیم ملی مقابل قطر را بازی مرگ و زندگی می‌نامند گفت: بله مسابقه برابر قطر بازی مرگ و زندگی است و مسابقه سختی را پیش رو داریم ضمن اینکه تیم ملی باید در این مسابقه نتیجه بگیرد و اگر نتیجه نگیرد کارش برای صعود به جام جهانی سخت می‌شود.

دیدگاه شما