تازه های سایت

کد مطلب: 10356
2. خرداد 1392 - 9:43
پایگاه خبری گرو ،اخبار نهاوند : فرماندار نهاوند اعلام کرد: از مجموع 969 نفری که برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان نهاوند ثبت نام کرده بودند،932 نفر تایید صلاحیت شدند.

مجتبی مولوی  اظهار داشت: در مجموع 969 نفر برای شرکت در چهارمین دوره انتخابات شورای شهرنهاوند، فیروزان، برزول و کیان و روستاهای شهرستان نهاوند ثبت نام کردند که 944 نفر آقا و 25 نفر خانم بوده اند.

 

مولوی گفت: در مجموع از این تعداد 934  نفر تایید صلاحیت شدند که از این تعداد نیز 914 نفر آقا و 20 نفر خانم هستند.

 

وی گفت: در مجموع شهرستان نهاوند 19 نفر از حضور در انتخابات شورهای شهر و روستا انصراف داده اند.

 

وی گفت: در مدت زمان هفت روز بررسی صلاحیت کاندیدهای انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نهاوند 18 نفر رد صلاحیت شدند که هشت نفر در شهرهای نهاوند، گیان، برزول و فیروزان و 10 نفر از روستاهای شهرستان نهاوند بوده اند.

 

فرماندار نهاوند گفت: برای برگزاری  انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان نهاوند 193 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که در شهر نهاوند 51 شعبه، بخش خزل 49 شعبه، بخش زرین دشت 17 شعبه و بخش گیان 16 شعبه اخذ رای مدنظر قرار دارد.

 

مجتبی مولوی با اشاره به اینکه چهار هزار نفر در برگزاری انتخابات در شهرستان نهاوند فعالیت می کنند، اظهار داشت: سعی شده صندوق ها در شعب طوری تعبیه شوند که دسترسی به آن راحت باشد.

 

مولوی  ادامه داد: زمان قانونی مدت تبلیغات برای انتخابات شوراها هفت روز است که از روز پنجشنبه 16 خرداد آغاز و در روز چهارشنبه 22 خرداد پایان می یابد.

 

وی با اشاره به اینکه افرادی که می خواهند عضو شورای شهر شوند باید با وظایف شورا، بودجه ریزی، شهرسازی و وظایف شهرداری آشنا باشد، گفت: راه اندازی کاروان های تبلیغاتی، نوشتن مطالب خلاف واقع، دیوار نویسی، استفاده از بلندگو های سیار در خارج از ستاد، فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری و بدون مرخصی، استفاده از میز خطابه، استفاده از وسایل دولتی و نصب هرگونه آثار تبلیغاتی بر روی علائم رانندگی، تابلو های بیمارستان، مدارس و موسسات دولتی ممنوع است./ مهر

دیدگاه شما