تازه های سایت

کد مطلب: 10326
31. ارديبهشت 1392 - 19:28
پایگاه خبری گرو : فرماندار نهاوند از اعزام کاروان زیارتی زائران این شهرستان در قالب دو هزار نفر از اقشار مختلف مردم به مرقد امام (ره) در سالگرد ارتحال آن حضرت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی مولوی در جلسه ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت:سهمیه نهاوند در مقایسه با سال گذشته 700 نفر افزایش یافته است.

مولوی اظهار داشت: در سال گذشته حدود هزار و 300 نفر از این شهرستان به مرقد حضرت امام خمینی (ره) اعزام شدند.

وی افزود: تجدید میثاق با آرمان ها و اندیشه های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آشنایی نسل جوان با وصایای امام راحل و همچنین الگوگیری از فرامین ایشان از مهمترین مولفه های اعزام کاروان به مرقد امام (ره) است.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: برگزاری مراسم ویژه در سالروز ارتحال امام در شهرستان، برپایی دسته های سینه زنی، دیدار با خانواده شهدا، سیاه‌پوش کردن فضای اداره‌ها و میادین شهری و پخش تراکت و بروشور از دیگر برنامه‌های سالگرد امام راحل در این شهرستان است.

مجتبی مولوی  تاکید کرد: اعزام کاروان راهیان مرقد امام (ره) زیر نظر سپاه و با اتوبوس وخودروهای امدادی انجام خواهد شد.

مولوی از تشکیل کمیته های اعزام، راه و ترابری و حمل و نقل، فرهنگی و هنری، ورزش و جوانان، پشتیبانی، امنیتی، درمان، دانشجویی، دانش آموزی، بانوان، اطلاع رسانی و برگزاری مراسم برای برگزاری بهتر برنامه های مناسبتی ماه خرداد و رجب در شهرستان نهاوند خبر داد.

وی با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادند و آزادسازی خرمشهر فتح الفتوح هشت سال دفاع مقدس بود که ابهت ایران را به جهانیان نشان داد.

فرماندار نهاوند بیان داشت: تجلیل از سردارانی که در عملیات فتح خرمشهر شرکت داشتند، سرکشی از خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، رژه یگانهای موتوری و صبحگاه مشترک یگانهای نظامی از جمله برنامه های است که در روز سوم خرداد در نهاوند برگزار می شود.

دیدگاه شما