تازه های سایت

کد مطلب: 9941
21. ارديبهشت 1392 - 12:50
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند :با حضور مردم مومن وخداجوی شهرستان نهاوند، جنايات تروريست هاي تکفيري در کشور سوريه محکوم شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مردم شهرستان نهاوند با برگزاري مراسم راهپيمايي جنايات تروريست هاي تکفيري درکشور مسلمان سوريه رامحکوم کردند امام جمعه نهاوند که درجمع راهپيمايي کنندگان اظهار داشت:هتک حرمت به قبر حجر بين عدي و حمله به مناطق سني نشين سوريه براي ايجاد اختلاف بين شيعه و سني است.

وي در ادامه افزود :آمريکا و رژيم صهيونيستي چنان با خوي وحشيگري و ظالمانه انس گرفته اند که براي نابودي مسلمانان از هيچ جنايتي دريغ و روي گردان نيستند.

حجت الاسلام مغيثي گفت: منطق و اصول، شرافت و کرامت انساني در ديگاه آمريکا و رژيم صهيونيستي جايگاه و مفهومي ندارد زيرا آمريکا چنان در منجلاب جنايت، وحشيگري و خباثت غرق شده که قتل و عام انسانها و کشتار مسامانان را مايه افتخار خود ميداند.

وي در ادامه اظهارداشت: رژيم صهيونيستي ساخته و پرداخته آمريکا، انگليس و شوروي سابق است که 60 سال پيش آنرا به وجود آوردند و تا وقتي اين رژيم فاسد و منحوس وجود دارد مسلمانان روي خوش نخواهند ديد.

امام جمعه شهرستان نهاوند در بخش ديگري از سخنان، ضمن رعايت و سفارش مردم به تقواي الهي و دوري از گناه و معصيت عنوان کرد: درد امروز جامعه بشري و اين همه ظلم و جور و ستم بر عليه ملتها، درد دين و غفلت از خداوند است.

درخاتمه گفتني است که اين مراسم بعد از اقامه نمازجمعه به همت اداره تبليغات اسلامي،دفترامام جمعه و فرمانداري شهرستان نهاوندبرگزار شد.

 

 

دیدگاه شما