تازه های سایت

کد مطلب: 9205
28. فروردين 1392 - 14:01
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند :در شهر گیان نهاوند مردی زندگی میکند که 40 سال است گریه نکرده است

گیان شهر تاریخی با قدمت شش هزارسال ، سرسبز ، با سرابی دلگشا در 16کیلومتری شهرستان نهاوند باجمعیت حدود ده هزار نفر ، در هفته سلامت به سراغ مردی رفتیم که به قول خودش 40 سال است گریه نکرده است.

خواستم خودش را معرفی کند: نام خیام کیانی متولد 1352 ساکن شهر گیانمتاهلدارای 3 فرزند دختر شغل کارگر  با وی  گپی خودمونی زدیم و گفت :  مدت 8 سال در نانوایی کار کردم که بعلت سختی شرایط کاری قادر به ادامه کار نشدم و الان در سراب جنگلی گیان دکه ای باز کرده ام که جهت امرار معاش ، تنقلات به مسافرین می فروشم.

از آقای کیانی سوال کردم چه شده که اصلاٌ گریه نمی کنی ؟  کودکی یادم نیست ولی مادرم میگوید در کودکی هم گریه نکرده ام یعنی اشک از چشمم جاری نشده حتی زمانی که پدرم به رحمت خدا رفته نتوانستم گریه کنم و حتی یکی از برادرانم را چندسال پیش از دست دادیم نتوانستم گریه کنم.

از او پرسیدم: دکتر نرفتید جهت درمان ؟ گفت: نه ، گفتم عصبانی می شوید؟ گفت خیلی کم ، همیشه چهره اش خندان است او می گوید: درآمد خوبی ندارم شهرداری گیان مبلغی کرایه از من میگیرد که اجاره دادند. این دکه چوبی  را گذاشته ام و درآمد آن فقط  روزهای جمعه است آنهم در فصل تابستان در هر صورت خدا را شاکرم و از زندگی راضی هستیم.

دیدگاه شما