تازه های سایت

کد مطلب: 51058
5. فروردين 1401 - 12:25
فرمانده سپاه نهاوند از اعزام دومین کاروان راهیان نور متشکل از ۱۴۲ نفر از اقشار مردم نهاوند به مناسبت سال جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: امروز با بدرقه امام جمعه، سرپرست فرمانداری و مسئولین شهرستان نهاوند کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی بیان کرد: این دومین کاروان اعزامی شهرستان بود و اولین کاروان راهیان نور که متشکل از دانشجویان خواهر و برادر بود در اخرین روزهای سال ۱۴۰۰ به مدت ۳ روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده بود.

مختاری افزود: این کاروان متشکل از عموم مردم شهرستان نهاوند در قالب ۳ دستگاه اتوبوس و شامل ۱۴۲ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور از جمله بهترین برنامه های فرهنگی است که نسل جوان را با حال و هوای دوران دفاع مقدس و رشادت های فرزندان این مرز و بوم آشنا می کند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در مناطق عملیاتی محروم بودیم و امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط بازدید از مناطق محیا شده است.

وی اظهار داشت: زائران از یادمان‌های دهلاویه، هویزه، علقمه، نهرخین، فکه، اروند کنار و معراج شهدا و شهدای شلمچه در اهواز به همراه روایتگری از دوران جنگ تحمیلی بازدید خواهند کرد.

مختاری در پایان گفت: در طول سال و در مناسبت های مختلف کاروان های دیگری از اقشار مختلف مردم شهرستان به مناطق عملیاتی اعزام و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می شوند.

دیدگاه شما