تازه های سایت

کد مطلب: 4618
25. آبان 1391 - 18:51
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد؛ تظاهرات سراسری ملت ایران در محکومیت تجاوز صهیونیستها جمعه این هفته برگزار می شود.

 

تظاهرات سراسری ملت ایران در اعتراض به جنایات صهیونیستها؛فردا پس از نمازجمعه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد؛ تظاهرات سراسری ملت ایران در محکومیت تجاوز صهیونیستها جمعه این هفته برگزار می شود.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای شصت و پنج سال تجاوز وحشیانه صهیونیستها به خانه و کاشانه مردم و آغاز دور تازه نسل کشی زنان و مردان و کودکان بی دفاع فلسطینی را محکوم کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

در حالی حملات رژیم صهیونیستی به غزه ، وارد پنجمین روز خود می شود که شاهد سکوت خیانتبار کشورهای عربی و نشست بی خاصیت و  فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد بوده ایم .

اینک در شروع ماه محرم ، ماه خون و قیام حسینی ، ملت رشید ایران اسلامی ، با شرکت در تظاهرات سراسری خود روز جمعه 26 آبان و پس از اقامه نماز معنوی جمعه ،در بیش از 700 شهر کشور ، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی فریاد زده و با مردم ستمدیده و مبارز غزه ، اعلام همدردی خواهد داشت .

مشتهای گره کرده و پر از خشم مردم ایران در روز جمعه 26 آبان ماه ،یک صدا شعار مرگ و نابودی رژیم جعلی ، صهیونیستی اسراییل و دیگر ستمگران جهان را فریاد خواهد زد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه ، از عموم مردم عزیز در تهران و بیش از 700 شهر کشور درخواست کرد تا با حضور در صفوف معنوی نماز جمعه این هفته و شرکت در تظاهرات سراسری پس از اقامه نماز ،وحدت و انسجام خویش و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند .

این تظاهرات در تهران پس از اقامه نماز و از تمامی دربهای دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین و همزمان در تمام استانهای کشور ودر بیش از 700 شهر و شهرستان برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما