تازه های سایت

کد مطلب: 3895
10. آبان 1391 - 6:09
سایت گرو به نقل از صدای دانشجو ، دانشجویان در این تقدیر نامه آورده اند: خدای را شاکریم که در فضایی تنفس می کنیم که هنوز هم مردانی مرد ...

سایت گرو به نقل از صدای دانشجو ، دانشجویان در این تقدیر نامه آورده اند: خدای را شاکریم که در فضایی تنفس می کنیم که هنوز هم مردانی مرد ...

به گزارش صدای دانشجو ، دانشجویان در این تقدیر نامه آورده اند:

خدای را شاکریم که در فضایی تنفس می کنیم که هنوز هم مردانی مرد از جنس شهدا هستند و تا آخرین لحظه نفس کشیدن خود در مقابل سوگندی که در برابر شهدا برای صیانت وپاسداری از ارزشهای الهی که در جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است چونان سرو ایستاده اند و در دهه ی چهارم انقلاب اسلامی که بادهه ی عدالت وپیشرفت نامیده شده است بر همان ارزشهایی تاکید دارند که از ابتدا با امام امت بسته بودند و به قول شهید بزرگوار همت،حاشا گفته اند که بسیجیان خمینی وخامنه ای میدان را خالی کنند و عهدی جاودانه بسته اند با مولایمان تا از پرچم نهضت حسینی آن چنان که بایسته است محافظت وپاسداری کنندو تجلی ببخشند آیه شریفه ی” فاستقم کما امرت” را، و همواره زیر لب زمزمه می کنند شعار جنگ را “ایستاده می میریم”

در این استان نیز مردی از جنس مردانگی هفت سال را متواضعانه و براساس اخلاق مداری خدمت کرد که تمام وجودش ذوب در ولایت بود ونهایت وقت را برای خدمت به مردم گذاشته بود.مردی که فرمایشات آقا را همواره فصل الخطاب و محور حل وفصل امور قرار می داد و طور ی عمل می کرد که موجب نزدیک شدن دل ها و افزایش اخوت  و وحدت بین مسئولین می شد

مردی که تمام ویژگی های یک مدیر را از دیدگاه مولایمان علی(علیه آلاف تحییة و الثناء) داردو به واقع مدیریت براساس اخلاق را عملیاتی کردتا ثابت کند در جهاد اکبر هم همچون جهاد اصغر فرمان امام را به زمین نمی گزارد آنهم در کسوت سرداری که ممکن است چشم خیلی ها را کور کند.

آری سردار به واقع مردی مردمی بود که کارهایش صرفا برای خدا بود ولاغیر.واین چنین است که به واقع هر آن کس که با ایشان برخورد داشته است بر این امر صحه می گزارد.

سردار همواره برای خدا عمل کرد به طوری که مورد اعتماد همه اقشار و واسطه ای برای نزدیک شدن دل ها و حل اختلافات درون استانی بود تا در سخت ترین شرایط همه مسئولین ومردم از ایشان به عنوان مرجعی برای حل اختلافاتشان باری بگیرند.

 اما ظلم است اگر از بارزترین ویژگی ایشان که روحیه فرهنگی ایشان بود یاد نکنیم . سردار بارها وبارها ثابت کرد که فرمان جهاد در عرصه فرهنگی را جدی گرفت است وشبانه روز وجاومکان برایش فرقی نمی کرد که در این عرصه وارد شود وبدون تعارف دانشجویی ترین وفرهنگی ترین سردار وبلکه مدیر ی که تا الان در این استان بوده است را اگر برای سردار آزادی ندانیم ظلم کرده ایم.

به واقع ارتباط خوبی بین بدنه دانشجویی و سردار بود تا جاییکه همواره از ایشان در بین جنبش دانشجویی این قشر مطالبه گر  ومنتقد از فردی مورد اعتماد ودلسوز انقلاب و طرفدار حق یاد می شد واین خود گویای شخصیت ایشان است که چه روحیه ی جهادی،متواضع،فرهنگی و مردمی داشته ودارند.واما جدایی سردار از این استان و قبول خدمت در سازمان بسیج مستضعفین برای ما دانشجویان مایه حسرت و خوشحالی است و امیدواریم جانشین ایشان در این استان فردی باشد که بتواند کمبود ایشان را در کسوت فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) پر نماید.

و در پایان از باری تعالی برای سردارآزادی فرمانده ی دوست داشتنیه جنبش دانشجویی آرزوی سلامتی وتوفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستاریم وسپاس گزار تمامی خدمات شما دراین استان هستیم.

۱-بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی

۲-جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی

۳-جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه بوعلی

۳-انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی

۴-بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

۵- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان

۶- بسیج دانشجویی صنعتی همدان

۷- بسیج دانشجویی پیام نور همدان

۸- بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر

۹- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر

۱۰- بسیج دانشجویی پیام نور ملایر

۱۱- بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی ملایر

۱۲- بسیج دانشجویی علمی کاربردی ملایر

۱۳- بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی ملایر

۱۴- بسیج دانشجویی آزاد نهاوند

۱۵- بسیج دانشجویی پیام نور نهاوند

۱۶- بسیج دانشجویی علمی کاربردی نهاوند

۱۷- بسیج دانشجویی مجتمع آمزش عالی نهاوند

۱۸- بسیج دانشجویی دانشگاه امید نهاوند

۱۹- بسیج دانشجویی دانشگاه فنی نهاوند

۲۰- بسیج دانشجویی پیام نور بهار

۲۱- بسیج دانشجویی پیام نور رزن

۲۲- بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مفتح

۲۳- بسیج دانشجویی دانشگاه جباریان

۲۴- بسیج دانشجویی تربیت معلم شهید مقصودی

۲۵- بسیج دانشجویی تربیت معلم شهید باهنر

۲۶- بسیج دانشجویی حضرت زینب(س)

۲۷- بسیج دانشجویی دانشگاه توسعه وعمران

۲۸- بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگ وهنر

۲۹- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسد آباد

۳۰- بسیج دانشجویی پیام نور اسد آباد

۳۱-بسیج دانشجویی پیام نور کبودر آهنگ

دیدگاه شما