تازه های سایت

کد مطلب: 37835
24. خرداد 1398 - 13:53
مدیر مخابرات منطقه همدان برای حل مشکلات اینترنتی و ارتباطی با سفر به شهرستان نهاوند با نماینده این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدعلی گرزین مدیرکل مخابرات منطقه همدان در دیدار با حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و بیان مشکلات و موانع فرارو و برشمردن چالشهای موجود بر عزم مخابرات منطقه همدان برای تحول اساسی در زیر ساخت های مخابراتی نهاوند تاکید کرد و افزود: متاسفانه زیرساختهای مخابرات در نهاوند قدیمی و فرسوده شده وکارایی لازم را ندارند.

گرزین نوسازی وتوسعه شبکه کابل هوایی و زمینی و توسعه شبکه فیبرنوری را نیاز اساسی مخابرات نهاوند عنوان کرد و بر لزوم تعویض سوییچهای Pcm و استفاده از سوییچهای به روز جهت توسعه خدمات اینترنت و ADSL تاکید کرد

وی به اشاره به اینکه در توسعه و تجهیز زیرساختهای مخابراتی نباید فقط امروز را دید و باید برای سالهای آینده نیز برنامه ریزی کرد، گفت: با همه تلاشی که درسالهای قبل صورت گرفته متاسفانه توسعه مقطعی بوده ونیاز آینده پیش بینی نشده است.

وی قول مساعد داد که تمام سعی وتلاش مجموعه مخابرات استان همدان را مصروف خواهد کرد تا مخابرات نهاوند به جایی که شایسته شهرکهن نهاوند است برسد.

دراین دیدار دکتر بهرام نیا نیز با تاکید برتلاشهای صادقانه مخابرات منطقه همدان بر رفع مشکلات تاکید وقول هرگونه مساعدت وحمایت را جهت جامه عمل پوشاندن به توسعه مخابرات نهاوند را داد

وی ضمن برشمردن مشکلاتی از قبیل آنتن دهی و نبود بستر مناسب برای استفاده عموم از اینترنت ابراز امیدواری کرد که این مشکلات به زودی حل شده و مخابرات نهاوند به جایگاه واقعی خود برسد.

دیدگاه شما