تازه های سایت

کد مطلب: 22540
6. آذر 1393 - 22:51
مسئولان شهرستان نهاوند با وجود مشکلات کاری فراوان به موضوع کتاب خوانی توجه ویژه ای دارند.
مسئولان نهاوند چه کتابی می خوانند؟

به گزارش سایت گرو،به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی از چند تن از مسئولان شهرستان نهاوند در مورد آخرین کتابی که مطالعه کرده اند پرسیدیم که جواب های جالبی در پی داشت که در ادامه می خوانید:

***  فرماندار نهاوند

از امامعلی عبدالملکی پرسیدیم که آخرین کتابی که خواندید چه بوده و موضوع آن چیست؟ که وی در جواب گفت: من با توجه به مشغله ی فراوانی که دارم کمتر مطالعه می کنم و هروقت فرصت مهیا شود حتما مطالعه می کنم و آخرین کتابی هم که مطالعه کردم کتابی بود با عنوان" آنچه یک فرماندار باید بداند" که موضوع این کتاب در مورد روابط و مسئولیت های یک فرماندار و نحوه مدیریت و کار امدی در مجموعه کاری وی است.

***  بخشدار مرکزی

سید رضا سلامتی  در پاسخ به ما گفت: اخرین کتابی که خوانده ام کتاب "دا" نوشته خانم زهرا حسینی است که موضوع این کتاب شرح مقاومت مدافعان خرمشهر در قبل از سقوط این شهر است.  و در واقع خاطرات ایشان از روزهای مقاومت است.

*** رئیس اداره آموزش و پرورش

علیرضا تکلو می گوید: کتاب جغرافیای روستایی که مولف آن پریدخت فشارکی می باشد را مطالعه کرده ام که به بررسی مسائل و مشکلات روستاهای جهان و ایران می پردازد.

*** رئیس دانشگاه آزاد

یاسر سیف به ما گفت: مطالعه برای من خیلی مهم است و تقریبا بیشتر وقت ها مطالعه را در برنامه روزانه خود قرار می دهم  و آخرین کتابی که درحال مطالعه آن هستم "رمز موفقیت ژاپن" نام دارد که به موضوع علل توسعه ژاپن و پیشرفت این کشور بعد از جنگ جهانی می پردازد.

*** رئیس اداره بهزیستی

آیت صالحی که خود از جمعیت دبیران آموزش و پرورش است گفت: در حال مطالعه کتاب مقتضیات زمان از دکتر شهید مرتضی مطهری هستم که به موضوع عدالت و تفسیر عدالت از نگاه اسلامی می پردازد.

*** رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند

حجت الاسلام حسین گروسی کتابی که مطالعه می کنم نوشته دکتر محمد حسن ندوی است با عنوان انگیزش در مدیریت، که موضوع آن مدیریت در حکومت اسلامی است.

*** رئیس اداره برق

ذبیح الله فاضلی می گوید: در حال مطالعه کتاب زندگی نامه شهید محمد طالبیان از شهدای گرانقدر و فرهنگی شهرستان نهاوند به عنوان" آقا معلم" به قلم خانم مهین سماواتی هستم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی

فرهاد جهانیان می گوید: با توجه به رشته تحصیلی و علاقه زیاد به ریاضی کتاب "نظریه مدل ها" نوشته دیوید مارکر را می خوانم که این کتاب در مورد مدل های منطقی ریاضی به  بحث می پردازد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما