تازه های سایت

کد مطلب: 22006
16. مهر 1393 - 17:50
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: 19کیلوگرم ماده مخدر تریاک در نهاوند کشف و ضبط شد.

 به گزارش سایت گرو، سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند امروز چهارشنبه در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به کشف 19 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شد.

وی افزود: به دریافت خبری مردمی درباره انتقال مقادیری مواد مخدر به همدان موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان اظهار کرد: این قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر را در داخل خودرو سواری جاسازی کرده و قصد انتقال آن از استان های شرقی به شهر همدان را داشت که در شهر نهاوند شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر نهاوند بعد از کارهای اطلاعاتی و عملیاتی ایبن خودرو را در داخل این شهر توقیف و در بازرسی از آن 19 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سردار مهدیان نسب گفت: حدود دو تن و 168 کیلوگرم مواد مخدر در شش ماه نخست امسال در استان همدان کشف شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 54 درصد افزایش داشته است.

یک تن و 495 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، 286 کیلوگرم حشیش، 82 کیلوگرم هروئین، 12 کیلوگرم روانگردان شیشه، 470 کیلو گرم پیش ساز مواد روانگردان و مقادیری شیره، گراس و تفاله در شش ماهه نخست امسال کشف شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما