تازه های سایت

کد مطلب: 21996
16. مهر 1393 - 9:26
بخشدار مرکزي نهاوند گفت: با هماهنگی ميان دستگاههای خدمات رسان از ابتدای سال جاری ساخت و سازهای غير مجاز در حاشيه شهر نهاوند کنترل شده اند.

DSC04144

 سيد رضا سلامتی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: خوشبختانه با هماهنگي و تعامل ايجاد شده ميان دستگاههاي خدمات رسان و شهرداري با بخشداري مرکزي از ابتداي سال جاري ساخت و سازهاي غير مجاز در حاشيه شهر نهاوند کنترل شده اند و به جرأت مي توان گفت که در اين مدت با مشاهده کمترين ساخت و ساز غير مجاز بوده ايم.

وي با تشکر از تلاش همه مسئولين در رابطه با ساخت و سازهاي غير مجاز گفت: با توجه به جلسات مشترکی که با دستگاههاي خدمات رسان در ابتداي سال جاري برگزار کرديم و مصوب شد از واگذاري انشعاب به ساختمانهاي فاقد پروانه از طرف دستگاههاي خدمات رسان خود داري شود . لذا در نتيجه اين سياست شاهد کنترل کامل ساخت و ساز غير مجاز هستيم .

بخشدار مرکزي نهاوند با ذکر اين نکته که مالکين ساختمانهاي فاقد پروانه ساخت فشارهاي زيادي را از طريق خود و يا حتي افراد صاحب نفوذ به رؤساي ادارات جهت دريافت انشعاب وارد مي کنند افزود: بنده عزم جدي و مقاومت مديران محترم در برابر اينگونه لابي گري ها بسيار ممنونم و اميدوارم همه ما با عمل به قانون و پرهيز از تخلف بتوانيم در رسيدن به جامعه اي قانونمند تلاش کنيم .

 سلامتي در ادامه گفت : يکي از معضلاتي که بايد توسط مسئولين ذيربط بخصوص کميسيون تغيير کاربري براي آن چاره جويي شود وجود ساختمانهايي است که بين دوچشمه و شهر نهاوند طي ساليان گذشته بطور غير قانوني در اراضي با کاربري کشاورزي و بدون تغيير کاربري ساخته شده اند . و اکنون مالکين و ساکنين اين ساختمانها در دريافت انشعاب با مشکل مواجه شده اند و حتي بعضي خدمات از قبيل آب ،برق ، گاز و تلفن را بطور غيرقانوني دريافت کرده اند .

وي در پايان تاکيد کرد که هر چه سريعتر بايد تکليف اين ساختمانها که بعضاٌ قدمت ساخت آنها به بيش از 4 يا 5 سال مي رسد روشن شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما