تازه های سایت

کد مطلب: 21868
10. مهر 1393 - 9:21
رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: 22 پایگاه برای دریافت کمکهای مردم نوع دوست این شهرستان به کودکان مظلوم غزه اختصاص یافته است.

علی کاویانی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: همه مظلومان و ستمدیدگان به خصوص مردم مقاوم غزه که حماسه آفریدند، چشم امید به مردم بزرگوار ایران اسلامی دارند و امیدواریم که این اداره  با همکاری بسیج سازندگی و اقشار مختلف بسیج و آحاد مختلف مردم بتواند در رفع نیازمندی های مردم مظلوم غزه گام‌های موثری بردارد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به این که در این ارتباط 22 پایگاه در این شهرستان برپا شده است، گفت: این پایگاه ها که در مراکز بسیج، مدارس، میادین، مساجد و مراکز نیکوکاری مستقر شده اند و به مدت سه روز تا 11مهر جاری فعال هستند.

وی گفت: علاوه بر پایگاه های سطح شهر نهاوند در شهر های برزول، گیان و فیروزان نیز پایگاه هایی در محل اقامه نماز جمعه در این شهرها فراهم شده است.

کاویانی تصریح کرد: این برنامه در راستای کمک به آسیب‌دیدگان فلسطینی که در طول 50 روز مقاومت و تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیست به مردم غزه آسیب دیده‌اند،‌ به اجرا در می‌آید.

فرمانده سپاه نهاوند در این مورد با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این اقدام سه روز است افزود: با کمک و همیاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش و کلیه ادارات شهرستان نهاوند کمکهای مالی مردم این شهرستان جهت هدیه به مردم غزه جمع آوری خواهد شد.

کریمی گفت: در پی حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه، خسارات سنگینی به زیرساخت های آموزشی، درمانی و مسکونی این منطقه وارد شده است.

وی افزود: در روز جمعه علاوه بر مکان های پرتردد، این پایگاه ها در محل مصلاها و جایگاه های نماز جمعه این شهرستان نیز برپا می شود.

کریمی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه در راستای حمایت از مظلومان جهان، این روزها را به جمع آوری کمک برای مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین به ویژه نوار غزه اختصاص داده است.

میرزایی رئیس ستاد نماز جمعه نهاوند نیز به خبرنگار ما گفت: برای جمع آوری کمک مردم به کودکان غزه در نماز جمعه امادگی کامل داریم و دو پایگاه ثابت در بیرون از مصلی کمک های مردم را جمع آوری می کنند.

وی افزود: در هنگام برگزاری نماز جمعه نیز یک صندوق سیار در بین نماز گزاران نسبت به جمع آوری کمک مردم اقدام می کند.

دیدگاه شما