تازه های سایت

کد مطلب: 21794
7. مهر 1393 - 9:05
شهردار نهاوند از پیشرفت 70 درصدی طرح ساماندهی جاده ورودی نهاوند از سمت کرمانشاه خبر داد.

شاهین فرجی فر در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت:  پروژه‌های عمرانی و خدماتی مختلف در نهاوند با اجرای شهرداری و پیمانکاران در مرحله اجرا و اتمام است.

وی گفت: پروژه ساماندهی مسیر ورودی نهاوند از سمت کرمانشاه با پیشرفت فیزیکی 70 درصد، که فاز اول آن با اعتبار 15میلیارد ریال به طول يك کیلومتر در حال اجراست و تا پایان فصل کاری اتمام و به بهره‌برداری خواهد رسید که از جمله پروزه های منحصر به فرد شهرداری نهاوند در غرب کشور محسوب می‌شود.

شهردار نهاوند با بیان اینکه در حال حاضر نهاوند با وجود پروژه‌های در حال اجرا به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، تأکید کرد: در تلاش هستیم که با تعامل شورای شهر و مشارکت شهروندان، توسعه و آبادانی که شایسته مردم و اولویت خدمت ما در خدمات‌رسانی است را به نحو احسن انجام دهیم.

وي با اشاره به اینکه تعریض، زیرسازی، آسفالت و ساماندهی مسیر نهاوند- کرمانشاه از ضرورت‌های مورد نیاز در ورودی شهر محسوب مي‌شود افزود: دیگر پروژه‌های در حال اجرا شهرداری نهاوند، ساماندهی پارک‌های سطح شهر، پیاده‌روسازی، ساماندهی مسیل اصلی شهر به همراه تخریب املاک به منظور رفع خطر آنها و بازگشایی خیابان خاقانی می باشد.

فرجی فر بیان داشت: شهرداری در راستای جلب رضایت مردم و نیز زیبا سازی و احیا چهره شهر ، اقدام به شستشوی معابر اصلی نموده است.
وی افزود: جهت حفظ زیبایی چهره شهر، حمل وجمع آوری مازاد نخاله و خاکروبه در سطح شهر صورت پذیرفت و هم چنین به منظور بهسازی وروان سازی آب روهای فاضلابی، اقدام به لایروبی جویها در سطح شهر نموده ایم.

شهردار نهاوند از آغازعملیات ساماندهی فاز اول پارک نواری بلوار خبرنگار به همت اداره  فنی و عمرانی خبر داد و گفت: به منظور زیبا سازی محیط شهری و ایجاد چشم اندازی زیبا در بلوار خبرنگار عملیات ساماندهی این بلوار با پیشرفت قابل توجهی به مرحله اجرا در آمده است.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی فاز اول بلوار مذکور به طول 500 متر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال آغاز شده است.

فرجی فر در ادامه امکانات این پارک را شامل کف پوش،فضای سبز،صندلی نشیمن ،ست ورزشی، نصب پایه های روشنایی بیان کرد و افزود: امید است با تسریع در کار عملیات فاز نخست این پروژه تا پایان فصل کاری به اتمام رسد و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی گفت: هم چنین در این محل به همت معاونت خدمات شهری گلهای فصلی و گونه های مختلف گیاهی کاشته خواهد شد که فضایی زیبا در این محیط بوجود خواهد آورد.

دیدگاه شما