تازه های سایت

کد مطلب: 19941
15. تير 1393 - 8:49
فرمانده نیروی انتظامی نهاووند گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 3300 تماس با سامانه 110 نهاوند برقرار شده است.

DSC04097

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ محسن اقبالیان در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 300 تماس تلفنی با مرکز 110 نیروی انتظامی نهاوند صورت گرفته که از این تعداد پلیس در سه هزارو 200 مورد معادل 97 درصد در زمان کمتر از 10 دقیقه در محل حضور داشته است.

وی با اشاره به اینکه همواره تلاش برای افزایش احساس امنیت بالاتر از امنیت است، افزود: طرح‌ها و برنامه‌های پلیس زمانی موفق است که مردم بیشتر احساس امنیت کنند.

وی گفت: در سه ماه نخست سال جاری 30 مورد پاک سازی نقاط آلوده به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان نهاوند انجام و 150 واحد مسکونی بازرسی شد که در نهایت 100 نفر از افراد خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

اقبالیان افزود: در حالیکه بیش از 18 هزار شبکه های ماهواره ای که 400 شبکه آن در ایران قابل دسترسی است به صورت شبانه روزی علیه فرهنگ و دین و عقاید ملت ایران برنامه تهیه و پخش می کنند وظیفه و برخورد قاطع همه مسئولان مخصوصا پلیس با کسانی که در ترویج و گسترش فرهنگ و اشاعه فحشا و منکرات در جامعه نقش دارند، تشدید و گسترده تر می شود.

وی اظهار داشت: در سه ماه گذشته دو محموله تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان نهاوند شناسایی و متلاشی شد که در مجموع 120 کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شد.

اقبالیان از کاهش جرایم در سه ماهه اول امسال در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: در این مدت میزان جرایم 34 درصد کاهش داشت.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: در بحث تصادفات فوتی در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته‌ایم اما در تصادفات جرحی 34 درصد افزایش داشته ایم که دلایل آن بی احتیاطی رانندگان، گنجایش و عرض کم خیابان‌ها و جاده‌ها و افزایش خودروها در مسیرها و جاده‌ها است.

وی گفت: در سه ماه نخست سال جاری قاتلان سه قتل عمد در شهرستان نهاوند دستگیر و بعد از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

دیدگاه شما