تازه های سایت

کد مطلب: 19619
26. خرداد 1393 - 10:34
فرماندار نهاوند گفت: حلقه مفقوده مدیریت شهرستان عدم استفاده و به کارگیری جوانان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلی عبدالملکی در ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری این شهر گفت: حضور نخبگان جوان در کنار مدیران در بسیاری از موارد میتواند گره گشا باشد و باید مدیران شهرستان از این ظرفیت بالقوه به خوبی استفاده کنند.

عبدالملکی با بیان اینکه باید روحیه خودباوری در جوانان را پرورش دهیم گفت: اقتضای جوان مطالبه گری و درخواست از مسئولین است که این موضوع باید نهادینه شود و با سوق دادن جوانان به ارزش های دینی و الهی روحیه خودباوری را درآنها پرورش دهیم.

وی افزود: آنچه که امروز جامعه به آن نیازمند است داشتن امید به آینده و روحیه کار و تلاش همراه با تدبیر تفکر است که این روحیات همه در جوان ایرانی وجود دارد.

وی کاهش نرخ رشد جمعیت را یکی از عوامل تهدید آینده کشور عنوان کرد و افزود: متاسفانه در حال حاضر نرخ رشد جمعیت کشور رو به کاهش است که این مساله تهدید جدی است که میتواند نیروی انسانی را از جوانی به سمت میانسالی و سالمندی تغییر دهد.

عبدالملکی ادامه داد: مشکلات مسکن و اشتغال و ازدواج جوانان سه معضل اساسی و مهم جوانان است که موجب دغدغه و نگرانی خانواده ها می شود لذا دولت تدبیر و امید قصد دارد با برنامه ریزی مدون و اصولی و با مدیریت زمان این سه مشکل اساسی را کمتر و در نهایت حل کند.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: عدالت خواهی و استقلال طلبی همراه با نبوغ فکری از شاخصه های مهم جوان ایرانی است به همین علت وجود نیروی جوان در مجموعه اداری و مدیریتی نهاوند موجب پویای و خلاقیت در پیشرفت امور می شود.

وی افزود: در حال حاضر جوانان جامعه ما مخاطبان اصلی اهداف دشمنان هستند که این موضوع لزوم توجه هر چه بیشتر به جوانان و انجام فعالیت‌هایی در زمینه ساماندهی امور جوانان را بیش‌ از پیش مورد اهمیت قرار می‌دهد.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: بالاترین نگرانی پدر و مادرها رها شدن فرزندان آنها در جامعه است چون در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرند، بنابراین باید به عمق فاجعه نگاه کنیم، نگاهی که با آن بتوانیم مشکل اوقات فراغت و بیکاری جوانان را حل کنیم.

دیدگاه شما