تازه های سایت

کد مطلب: 19505
20. خرداد 1393 - 9:42
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش نهاوند گفت: دانش آموزان این شهرستان 19 مقام اول تا سوم مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان را کسب کردند.

نفرات برتر مسابقات قرآن و معارف دانش آموزان استان مرکزی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری گرو، جمشید ذکایی گفت: مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان امسال در 9 رشته شامل قرائت ، حفظ و تفسیر قرآن ،نهج البلاغه ،صحیفه سجادیه ،مداحی ،احکام ،اذان و انشا نماز در سه دوه تحصیلی برگزار شد.

وی افزود: در مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان استان همدان ، دانش آموزان این شهرستان موفق شدند 19 مقام اول تا سوم را در سطح استان بدست آورده و چهار نفر نیز به مرحله کشوری راه پیدا نمایند.

ذکایی گفت:این مسابقات در چهار مرحله برگزار می شود که امسال در مجموع 14 هزار دانش آموز یعنی بیش از 50 درصد دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی مسابقات مذکور شرکت داشته اند .

وی اظهار کرد: همچنین از این تعداد سه هزار و 654 نفر موفق شده اند به مرحله شهرستانی راه پیدا نموده که پس از رقابت در این مرحله 96 نفر به مرحله استانی مسابقات راه یافتند.

ذکایی بیان داشت: مرحله استانی با حضور برگزیدگان شهرستانها و مناطق نوزده گانه استان در شهر همدان برگزار شد که بر اساس این رقابتها 19 نفر از دانش آموزان ما در رشته های مختف موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند .

وی افزود:مرحله نهایی و کشوری مسابقات قرآن دانش آموزان سراسر کشور در تابستان سال جاری در استانهای خراسان رضوی و قزوین برگزار می شود که چهار نفر از دانش آموزان این شهرستان که مجوز حضور در این مرحله را دریافت داشته اند به عنوان نماینده استان شرکت خواهند کرد.

دیدگاه شما