تازه های سایت

کد مطلب: 19493
20. خرداد 1393 - 9:14
بخشدار مرکزی نهاوند گفت:دستگاه های نهاوند به ساختمان های فاقد پروانه خدمات ارائه نمی دهند.
سلامتی
به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا سلامتی در جمع مدیران دستگاه های خدمات رسان نهاوند در سالن جلسات بخشداری نهاوند اظهار داشت: دهیاری های بخش مرکزی نهاوند  وظیفه دارند تا به کسانی که ساخت و سازهای غیر مجاز انجام می دهند، ابتدا اخطار بدهند و در صورت ادامه فعالیت غیر مجاز آنها را برای برخورد قانونی به مراجع ذیربط معرفی کنند.
وی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای مسکونی و تجاری روستای دوچشمه نهاوند فاقد مجوز قانونی و پروانه ساختمانی هستند گفت: دستگاه های خدمات رسان نهاوند به ساختمان های فاقد پروانه ساختمان خدمات ارائه نمی کنند.

سلامتی گفت: در کمیته برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده بخش مرکزی نهاوند نمایندگان چند دستگاه و اداراتی که وظیفه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز را بر عهده دارند، عضویت دارند تا پس از مشاهده ساخت و سازهای غیر مجاز وظایف خود را انجام دهند.

وی با اعلام اینکه ارائه تذکر و اخطار اولین اقدام اعضای این کمیته در برخورد با متخلفان است به روستائیان توصیه کرد: به منظور جلوگیری از ضرر و زیان ناشی از قلع بنای غیر مجاز، اقدام به گرفتن مجوزهای لازم کنند.

بخشدار مرکزی  شهرستان نهاوند عنوان کرد: کمیته ماده 99 که دربخشداری مرکزی فعال است، رسیدگی به پرونده هایی که از سوی این کمیته ها ارجاع می شود را مورد بررسی قرار می هد.

سیدرضا سلامتی بیان داشت: دستگاه های خدمات رسان شهرستان نهاوند در حوزه حفاری شامل، آب و فاضلاب روستایی، برق، مخابرات و گاز بدون ارائه پروانه ساختمانی و استعلام های 11 گانه  از طرف متقاضی حق واگذاری امکانات به متقاضیان را ندارند.

سلامتی با انتقاد از وضعیت ساخت و سازهای بی رویه و غیر قانونی در روستای دوچشمه نهاوند اظهار داشت: در اجرای قانون هیچگونه تعلل و کوتاهی پذیرفتنی نیست و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

دیدگاه شما