تازه های سایت

کد مطلب: 18826
16. ارديبهشت 1393 - 8:45
پایگاه خبری گرو: سخنگوی وزارت کشور گفت: وزارت کشور به دنبال تعیین زمان برگزاری انتخابات در دو حوزه انتخابیه نهاوند و تفت است.

زمانی برای برگزاری انتخابات در نهاوند و تفت تعیین نشده/ وزارت کشور درپی تعیین وقت

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسین‌علی امیری با بیان اینکه زمانی برای برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه نهاوند و تفت تعیین نشده است، گفت: وزارت کشور به دنبال تعیین زمان برگزاری انتخابات در دو حوزه انتخابیه نهاوند و تفت است.

وی درباره برگزاری انتخابات در حوزه‌های که فاقد نماینده هستند، گفت: حوزه انتخابیه تفت ومیبد به دلیل فوت نماینده این شهر وحوزه نهاوند به دلیل سفر مهدی سنائی به روسیه اکنون فاقد نماینده هستند.

وی ادامه داد: نامه‌ای از مجلس به وزارت کشور برای برگزاری انتخابات در این دوحوزه واصل شده که این وزارت‌خانه نیز به دنبال تعیین وقت برای برگزاری انتخابات در این دو حوزه است.

سخنگوی وزارت کشور با تاکید براینکه تاکنون زمانی برای برگزاری انتخابات در دو حوزه تفت ومیبد و نهاوند تعیین نشده است، تصریح کرد: به دلیل اینکه تا انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی هیچ‌ انتخاباتی در کشور برگزار نمی‌شود، وزارت کشور در حال بررسی برای تعیین زمان برگزاری انتخابات در این دو حوزه انتخابیه است.

دیدگاه شما