تازه های سایت

کد مطلب: 18812
15. ارديبهشت 1393 - 9:15
پایگاه خبری گرو: ۲ مرد به خونخواهی از جنایتی که ۶سال پیش رخ داده بود مادر و دختر بی‌گناهی را به گلوله بستند و باعث مرگ یکی از آنها شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سال 87 بین 2 طایفه در یکی از شهرهای استان لرستان درگیری سختی درگرفت که در جریان آن مرد جوانی به قتل رسید. عامل این جنایت از مهلکه گریخت و از همان زمان تحقیقات برای دستگیری او شروع شد اما با گذشت سال‌ها ردی از وی به‌دست نیامد.

درحالی‌که پلیس همچنان در جست‌وجوی این مرد بود، روز جمعه خانواده و بستگان مقتول باخبر شدند که عامل جنایت در محلی تفریحی بین شهرستان بروجرد و نهاوند دیده شده است.

برادر مقتول و یکی از اقوامش بی‌آنکه چیزی به پلیس بگویند، سوار یک خودروی سمند شده و به سمت منطقه تفریحی حرکت کردند. هر دو مرد جوان مسلح به سلاح گرم و شکاری بودند و وقتی به تفریحگاه رسیدند، به سمتی رفتند که قاتل فراری در آنجا دیده شده بود. قاتل فراری با دیدن بستگان مقتول که کاملا مسلح بودند پا به فرار گذاشت و مردان مسلح شروع به تیراندازی به سوی او کردند. تیرهای شلیک‌شده از سوی آنها اما به مادر و دختری اهل شهرستان نهاوند که برای تفریح به آنجا آمده بودند اصابت کرد.

زن میانسال بر اثر اصابت یکی از گلوله‌ها به سرش جانش را از دست داد و دخترش نیز مجروح شد که به بیمارستان انتقال یافت. با گزارش این ماجرا به پلیس، تیمی از مأموران وارد عمل شدند. شاهدان مشخصات خودروی سمندی که عاملان تیراندازی سوار بر آن متواری شده بودند را در اختیار پلیس قرار دادند و به این ترتیب متهمان در حال فرار دستگیر ودر بازجویی‌ها به تیراندازی اشتباهی اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند، رئیس پلیس آگاهی استان لرستان با بیان این خبر گفت: متهمان پس از دستگیری برای تحقیقات تکمیلی راهی بازداشتگاه شدند.

دیدگاه شما