تازه های سایت

کد مطلب: 18294
20. فروردين 1393 - 10:04
پایگاه خبری گرو: رئیس اداره پست شهرستان نهاوند گفت: در راستای تسهیل و ارائه خدمات مطلوب ثبت نام روستائیان در شهرستان نهاوند 54 دفتر آی سی تی روستایی نهاوند ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی مرحله دوم را انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو, محمد قربانی اظهار داشت: واحدهای پستی سیار برای نام نویسی از روستاییانی که دفتر آی سی تی در روستاهای آنها وجود ندارد در سطح روستاهای شهرستان نهاوند مستقر می شوند.

قربانی گفت: این واحد های سیار با هماهنگی مسئولان محلی در یک روز مشخص و بدون در نظر گرفتن شماره کارت ملی با حضور در روستاهایی که دفتر آی سی تی ندارند از تمامی متقاضیان دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم یارانه ها ثبت نام می کنند.

وی با تاکید بر اینکه روستاییان نگران ثبت نام دریافت یارانه نقدی نباشند، گفت : از 20 فروردین سال جاری روزانه واحد های مختلف برای حضور در روستاهای فاقد دفتر آی سی تی مراجعه و عملیات ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه را انجام می دهند.

رئیس اداره پست شهرستان نهاوند اظهار داشت: دو دفتر پستی در شهر نهاوند، یک دفتر در شهر گیان و یک دفتر پستی در شهر فیروزان  آماده ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی است.

محمد قربانی عنوان کرد: براساس برنامه اعلام شده، ثبت نام از سرپرستان متقاضی دریافت یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها صفر است از صبح امروز 20 فروردین ماه جاری بطور همزمان در  سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی رفاهی دات آی آر و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری ها آغاز می شود و به ترتیب از افراد دارای رقم آخر شماره کارت ملی تا 29 فروردین ادامه می یابد.

قربانی با اشاره به این موضوع که آن دسته از متقاضیانی که طی مدت یاد شده موفق به ثبت نام نشوند می توانند 30 و 31 فروردین ماه جاری نسبت به ثبت نام دریافت یارانه نقدی اقدام کنند، گفت: افراد در صورت ثبت‌نام مرحله دوم یارانه‌ها به هیچ وجه امکان تصحیح فرم را نخواهند داشت./مهر

دیدگاه شما